کد خبر: ۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 29
بازی Mass Effect: Andromeda در اولین هفته عرضه خود توانست با شکست Ghost Recon: Wildlands در صدر جدول پر فروش ترین بازی های انگلستان قرار بگیرد . بنابراین عنوان جهان باز جدید یوبی سافت با یک رتبه تنزل در جایگاه دوم قرار گرفت . بازی Lego Worlds نیز پس از این دو عنوان رتبه سوم را به خود اختصاص داده است .

به گزارش آی تابناک : این سقوط زنجیره ای به صورتی ادامه پیدا کرده است که بازی های Horizon Zero Dawn و Grand Theft Auto V به ترتیب از رتبه های سوم و چهارم به رتبه های چهارم و پنجم تنزل پیدا کرده اند .

 در نیمه دوم جدول اما تغییرات کمتری در هفته های اخیر داشته است .  بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild با حفظ جایگاه خود در رتبه ششم قرار گرفته است در حالی که عنوان های FIFA 17 ،Rocket League  ، Call of Duty: Infinite Warfare و Forza Horizon 3 به ترتیب در رتبه های هفتم تا دهم جای گرفته اند .

استودیو BioWare توسعه دهنده بازی Mass Effect: Andromeda با انتقادات زیادی در مورد انیمیشن این بازی مواجه شده بود اما حالا قرار گرفتن این عنوان در صدر جدول پر فروش ترین بازی ها مطمئنا بهترین خبر برای تیم توسعه دهنده این استودیو می باشد . شایان ذکر است که با وجود این مشکلات ، آندرومدا نسبتا نمره خوبی را از منتقدان دریافت کرده است .

در ادامه می توانید لیست 10 بازی پر فروش این هفته را مشاهده نمایید . لازم به ذکر است که این لیست بر اساس فروش نسخه فیزیکی بازی های بوده و فروش نسخه های دیجیتالی در این لیست لحاظ نشده است .

  1. Mass Effect: Andromeda
  2. Ghost Recon: Wildlands
  3. Lego Worlds
  4. Horizon Zero Dawn
  5. Grand Theft Auto V
  6. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  7. FIFA 17
  8. Rocket League
  9. Call of Duty: Infinite Warfare
  10. Forza Horizon 3


منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار