کد خبر: ۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 28
اگر از کاربران پرطرفدار ویندوز 10 هستید پیشنهاد می کنیم برای دستیابی به این قابلیت پنهان این گزارش را تا انتها بخوانید.
به گزارش آی تابناک : امروزه دیگر اکثر افراد از سیستم عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت استفاده می‌کنند، همانطور که می‌دانید ویندوز ۱۰ با ویژگی‌هایی که دارد امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد که یکی از آنها رسیدن به نتایجی دلخواه در بخش جستجوی ویندوز است. حال در این گزارش قصد داریم تا با معرفی یک ترفند شما را به رسیدن به نتایج بهتر یاری کند.

همواره فیلتر کردن موجب می‌شود که نتایج دلخواه شما خیلی راحت تر به دست آیند ، مایکروسافت نیز در جستجوی ویندوز۱۰ این امکان را فراهم کرده تا بتوانید جستجوهایی ساده تر را داشته باشید.

برای فیلتر کردن جستجو کافیست تا قبل از عبارت مدنظر خودتان مشخص کنید که قصد دارید در کدام قسمت از ویندوزتان این جستجو انجام شود. به عنوان مثال شما جهت رفتن به تنظیمات Power ویندوز اگر بخواهید عبارت پاور را جستجو کنید ممکن است برنامه‌هایی هم که درون آنها عبارت Power یافت می‌شود زودتر نمایان شوند.

اما اگر شما قبل از این عبارت، کلمه :settings را مشخص کنید، ویندوز می‌فهمد که باید در بخش تنظیمات به دنبال این گزینه بگردد. (دقت کنید که جلوی عبارت settings می بایست حرف : را قرار دهید).

حال اگر به دنبال یک فایل می گردید که درون آن کلمه پاور باشد کافیست عبارت :files را در ابتدای آن، اگر به دنبال چنین برنامه ای هستید در ابتدای آن :apps و اگر در اینترنت به دنبال چنین کلمه ای می گردید در ابتدای آن عبارت :web را بنویسید.


منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار