تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 28
در عصري که بسياري از کمپاني هاي مطرح در حوزه فناوري در حال توسعه و يا عرضه گجت هاي مبتني بر واقعيت افزوده و يا واقعيت مجازي هستند، نام شرکتي بزرگ نظير اپل خالي است. اما با توجه به گزارش منتشر شده در Financial Times به نظر مي رسد که عينک واقعيت افزوده اپل ممکن است يک سال ديگر و يا حتي ديرتر پا به دنياي تکنولوژي گذارد.
به گزارش آی تابناک : گفتني است طبق مقاله اي که نشريه مذکور به انتشار رسانده، اهالي کوپرتينو بيش از يک سال است که روي توسعه عينک واقعيت افزوده خود فعاليت مي کنند اما به نظر مي رسد که اکنون بهترين زمان براي عرضه اين چنين محصولي از طرف اپل بوده زيرا بر اساس شايعات، آيفون 8 که مدل برگزيده به مناسبت دهمين سالگرد توليد آيفون است، قابليت هاي بسيار زيادي در زمينه AR خواهد داشت.

لازم به ذکر است پيشتر «رابرت اسکابل» به نقل از يکي از کارمندان «کارل زايس» عنوان کرده بود که اين کمپاني در پروژه توسعه عينک واقعيت افزوده اپل همکاري مي کند. پيش از آن نيز بلومبرگ در طي گزارشي اعلام کرد که اهالي کوپرتينو سفارش قطعات براي توليد نسخه آزمايشي عينک مبتني بر AR را آغاز کرده اند.

ناگفته نماند طبق پيش بيني هاي انجام گرفته گجت مذکور قرار است همانند اپل واچ با آيفون جفت شود اما به نظر نمي رسد که تا پيش از سال 2018 آماده ورود به بازار رقابت شود. حال سؤالي که در ذهن به وجود مي آيد اين است که آيا اپل مي تواند شانس بهتري نسبت به گوگل و گجت گوگل گلس داشته باشد؟


منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار