کد خبر: ۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 28
تاکسی‌های اینترنتی این روزها در شهر تهران به یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های درخواست ماشین کرایه بدل شده و کاربران فراوان و بی شماری از سرویس‌های شرکت‌هاییی همانند اسنپ و تپ‌سی بهره‌مند شده‌اند از جمله مزایای بسیار مهم این نوع از سرویس‌ها باید به هزینه بسیار کمتر در مقایسه با تاکسی‌های دربستی، سرعت بالا در گرفتن سرویس، انجام آنلاین فرایند پرداخت و سیستم امتیازدهی به رانندگان و مسافران اشاره کرد. از چندی پیش و با بالا گرفتن اعتراضات صنف رانندگان سنتی و کلاسیک، سرویس تازه‌ای به نام کارپینو از آغاز به کار خود در آینده نزدیک با بکارگیری رانندگان تاکسی واقعی سخن گفت.

به گزارش آی تابناک : اپلیکشن درخواست تاکسی کارپینو امروز در مراسمی در مجتمع تجاری کورش به صورت رسمی از آغاز به کار خود در  تهران خبر داد. در این مراسم احسان جهانی مدیرعامل و علیرضا قنادان رئیس هیئت مدیره کارپینو توضیحاتی را برای خبرنگاران و حاضران در برنامه ارائه دادند. مسئولان کارپینو این سرویس را نخستین اپلیکیشن درخواست آنلاین تاکسی با مجوز از شهرداری تهران دانسته و مزیت‌های این سرویس را در سفرهای درون شهری ایمن و سریع بدون مشکل در محدوده طرح ترافیک، با امکان انتخاب راننده از لیست و بیمه جداگانه مسافران عنوان می‌کنند.

رقیب اسنپ و تپ‌سی معرفی شد ؛ کارپینو آمد

در این سیستم به گفته مدیران کارپینو علاوه بر تاکسی‌های شهری، خودروهای دارای مجوز و مورد تأیید از معاونت حمل و نقل شهرداری قابل تعریف شدن هستند که از آن جمله می‌توان به آژانس‌های محلات و دیگر انواع تاکسی‌ها اشاره کرد. استفاده از سرورهای داخل کشور به عنوان یکی دیگر از مزایای این سرویس از سوی مدیران این استارت‌آپ عنوان شد. در توضیحات این اپلیکیشن همچنین امید ارتقاء جایگاه شغلیِ رانندگانِ تاکسی‌، بالا بردن سطح اجتماعی آنها و نیز بهینه‌سازی پتانسیل‌های قدیمی به دنبال افقی سبزتر و شهری منظم‌تر به عنوان برخی از اهداف آن ذکر شده است

اپلیکیشن کارپینو در حال حاضر تنها در دسترسی کاربران اندرویدی قرار داشته و امکان دانلود و نصب آن از طریق بازارچه‌هایی نظیر کافه‌بازار، ایران‌اپس و مایکت وجود دارد.



منبع : خوارزمی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار