کد خبر: ۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 28
اینستاگرام طی سال‌های اخیر کمی با ایده‌آل اصلی خود فاصله گرفته و تنها یک مجموعه برای به اشتراک گذاشتن عکس‌های موبایلی نیست. اما با وجود میلیون‌ها کاربر شما چگونه می‌توانید در این سرویس بیشتر دیده شوید؟

به گزارش آی تابناک : امروزه اینستاگرام بیش از بستر برای اشتراک گذاشتن عکس‌های موبایلی است، اینستاگرام به بستری تبدیل شده تا عکاسان یا کسانی که علاقه‌مند به این صنعت/هنر هستند آثار خود را به اشتراک بگذارند و بیشتر دیده شوند. اینستاگرام نیز طی مدت‌های اخیر این مسئله را متوجه شده و تلاش دارد تا بستری حرفه‌ای تر با امکانات بیشتری را در اختیار کاربران خود بگذارد. حتی شرکت‌ها و مجلات بزرگ نیز آثار خود را در این سیستم به اشتراک می‌گذارند، به عنوان مثال تایم همیشه کاور مجله‌های خود را به اشتراک می‌گذارد و گاهی اوقات برخی از عکس‌های لایت‌باکس خود را نیز در این بستر منتشر می‌کند.

رابین رایان عکاس حرفه‌ای و همچنین نویسنده و مدرس سایت Digital Photography School درباره اینستاگرام می‌گوید:

«اینستاگرام در سال‌های اخیر 300 میلیون کاربر به کاربران خود افزوده و این عدد بسیار بالاست، سر جمع تا پایان سال 2016 این عدد به 600 میلیون رسیده است. ممکن است که بیش از اندازه باشد اما ابزار خوبی برای ارتباط با اجتماع و پیشرفت در عکاسی است.»

همانگونه که گفتیم این پلتفرم تا پایان 2016 به 600 میلیون کاربر فعال رسید واین خبری خوب برای این سرویس است. اما خبر بد اینجاست که دیده شدن در این محیط به شدت سخت خواهد بود. البته اگر ابزار مناسب کار را داشته باشید، راه پیش روی شما بسیار آسان‌تر خواهد بود.

این میان ما ابزاری مناسب برای شما معرفی خواهیم کرد که چه برای کاربران معمولی و چه تجاری که حاضر به پرداخت پول برای سرویس‌های بهتر هستند مناسب است.


Crowdfire

انتخاب بین اینکه چه کسی را دنبال کنید و چه کسی را نه، یکی از اساسی‌ترین بخش‌های اینستاگرام است. اگر به دنبال افرادی باشید که از محتوای اشتراکی شما خوششان بیاید، شانس فالو شدن بیشتری خواهید داشت. در تناقض این مسئله، اگر افرادی را فالو کنید که شما را فالو نکنند و به اصطلاح فالو بک ندهند، دچار برخی مشکلات خواهید شد:

  • اگر میزان فالور و فالوینگ متناسبی نداشته باشید، اکانت شما شبیه یک اکانت اسپم خواهد بود.
  • فید شما و تصاویری که شما خواهید دید، مطمئنا متناسب با تجارت شما و همچنین ذائقه شما نخواهد بود.

حال اپلیکیشن Crowdfire به کمک شما خواهد آمد و برخی امور مفید برایتان انجام خواهد داد و همچنین در این سه صورت، فالوینگ‌های شما را آنفالو خواهد کرد:

  • اگر فالوینگ شما غیرفعال باشد
  • فالوینگ شما، فالو بک نداده است
  • فالوینگ شما، شما را به عنوان اسپم به اینستاگرام ریپورت کرده است.
  • می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن اکانت خود را بهینه‌سازی کنید و عملکرد بهتری داشته باشید.


منبع : فارنت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار