کد خبر: ۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 27
هرچه به E3 2017 در ماه ژوئن نزديک‌تر مي‌شويم، شرکت‌هاي بيشتري از برنامه‌هايشان براي اين نمايشگاه صحبت مي‌کنند که نينتندو نيز يکي از آن‌هاست.
به گزارش آی تابناک : به‌تازگي‌، مدير نينتندو آمريکا يعني Reggie Fils-Aime، در گفت و گو با Fox News راجع به برنامه‌هاي E3 2017 گفته است:

نمايشگاه E3 هميشه موقعيت بزرگي براي نينتندو بوده است و ما هر ساله، به‌عنوان يک فرصت منحصر به فرد براي نمايش کارهايمان به آن نگاه مي‌کنيم. همچنين قرار است که امسال نيز نمايش‌هاي بزرگي در E3 داشته باشيم. ما بازي‌هاي مختلفي را در اين نمايشگاه به نمايش مي‌گذاريم و براي کساني که فرصت حضور در آن را پيدا مي‌کنند، برنامه‌هايي تدارک ديده‌ايم. بنابراين، من تمامي عناوين متنوع و رازهاي کوچکمان براي E3 را در اختيار شما نمي‌گذارم، اما مي‌توانم بگويم که اين نمايشگاه، نه تنها براي نمايش سوئيچ، بلکه براي ۳DS، فرصتي بزرگ خواهد بود.

طبق صحبت‌هاي Reggie، کنسول ۳DS همچنان براي نينتندو حائز اهميت است و مي‌توان به آينده‌ي آن اميدوار بود، با وجود اينکه خيلي از طرفدارها بر اين باور بودند که با عرضه‌ي سوئيچ، کار يا توليد ۳DS متوقف مي‌شود.

E3 2017 در ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) برگزار مي‌شود و تا ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) ادامه مي‌يابد و بايد منتظر نمايش‌هايي بزرگي از نينتندو در آن باشيم.


منبع : گیمفا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار