کد خبر: ۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 27
به‌تازگی شرکت‌های Enigami و Focus Home Interactive اعلام کرده اند که بازی اکشن نقش آفرینی Shiness: The Lightning Kingdom بالاخره در تاریخ ۱۸ ماه آوریل سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : همانطور که اطلاع دارید بازی Shiness: The Lightning Kingdom اولین بار توسط شرکت سازنده در سایت کیک استارتر معرفی شد و مبلغی به ارزش ۱۳۹,۰۰۰ دلار از سوی حامیان خود کسب کرد. در واقع انتظار می رفت که این بازی در پاییر سال گذشته منتشر شود، اما بعد از آن به ماه دسامبر تغییر کرد و در نهایت تاریخ انتشار بازی در ۳ ماهه اول فصل بهار سال جاری میلادی اعلام شد.

در قسمت زیر می توانید ویژگی های کلیدی بازی را مطالعه کنید :

  • در نقش شخصیت Chado واقع شوید و با ۴ نفر از همراهان او سفر کنید و قهرمانان خود را توسعه دهید.
  • مبارزه های پویا و هیجان انگیز با ترکیبی از سحر و جادو
  • ۲ نوع از مهارت های خود را ارتقا دهید که شامل حرکات فیزیکی و سحر و جادو می باشد، همچنین آزادسازی مهارت‌ها و جادو های مختلف و جدید توسط شما و همراهانتان در طول بازی امکان پذیر خواهد بود.
  • ماموریت های اصلی و فرعی را در بازی پشت سر بگذارید تا بتوانید قهرمانان و مهارت های آنان را ارتقا بخشید.

این بازی با قیمت ۲۹.۹۹ دلار منتشر خواهد شد، با این حال کسانی که از طریق رایانه‌های شخصی خود از فروشگاه استیم این بازی را پیش خرید کنند ضمن بهره مندی از موسیقی متن Official Shiness Manga، شامل تخفیف ۱۵% نیز خواهند شد.



منبع : گیمفا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار