کد خبر: ۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 27
جزئیات سخت‌افزاری گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس بار دیگر در بنچمارک انتوتو لیست شدند.

به گزارش آی تابناک : تاکنون اطلاعات زیادی از مشخصات گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس منتشر شده است؛ اما این بار اطلاعات کامل این دو محصول در لیست بنچمارک انتوتو قرار گرفته است که به ما امکان می‌دهد نگاهی به جزئیات سخت‌افزاری پرچمداران جدید سامسونگ داشته باشیم.

البته این اطلاعات در گذشته نیز فاش شده بودند. با این حال، گزارش جدید این امکان را فراهم می‌کند تا صحت اطلاعاتی که در اختیار داریم تایید شود. جزئیات سخت‌افزاری مد نظر در بلاگ رسمی بنچمارک انتوتو قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

در این لیست می‌توان گلکسی اس 8 مجهز به تراشه اکسینوس 8895 را مشاهده کرد که از شماره مدل SM-G950F بهره می‌برد. نسخه‌ای که از تراشه اسنپدراگون 835 بهره می‌برد نیز دارای شماره مدل SM-G950U است. شماره مدل‌های SM-G955F و SM-G955U نیز متعلق به نسخه‌های اکسینوس 8895 و اسنپدراگون 835 تلفن هوشمند گلکسی اس 8 پلاس هستند.

آنچه از اطلاعات منتشر شده در بنچمارک انتوتو می‌توانیم مشاهده کنیم این است که دوربین جلوی پرچمداران جدید سامسونگ از حسگر ۸ مگاپیکسلی به جای حسگر ۵ مگاپیکسلی برخوردار است. همچنین امکان دارد این دوربین از فوکوس خودکار بهره ببرد.

در هردو محصول از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی استفاده شده است و رزولوشن نیز به‌صورت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل یا ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ پیکسل لیست شده است. در این صورت ممکن است که رزولوشن فول اچ‌دی به‌صورت پیش‌فرض در پرچمداران جدید سامسونگ موجود باشد. البته نباید از وجود نسبت ابعاد ۱۸.۵ به ۹ نیز غافل شد.

همانطور که در تصویر فاش شده می‌توان مشاهده کرد گلکسی اس 8 پلاس دارای ابعادی مشابه به گلکسی اس 7 اج است. البته با این تفاوت که نسبت ابعاد فرق کرده است و همین نیز باعث شده تا پرچمدار جدید سامسونگ نسبت به نسل پیشین خود باریک‌تر اما بلندتر باشد.

گلکسی اس 8 پلاس


منبع : فون آرنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار