کد خبر: ۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 27
حدود 5 ماه پیش کمپانی هواوی سری تازه‌ای از گوشی‌های آنر را با مدل 6X روانه بازار کرد. این تلفن هوشمند محبوب با رنگ‌های نقره‌ای، طوسی و طلایی به بازار عرضه شد و با استقبال مناسبی هم از طرف کاربران روبه‌رو شد.
به گزارش آی تابناک : اما اخیرا طبق اطلاعاتی که در دسترس است، هواوی دو رنگ جدید آبی و صورتی یا رز گلد  را به رنگ بندی این گوشی اضافه کرده است. این گوشی با رنگ‌های جدید فعلا در کشور چین موجود خواهد بود و انتظار داریم کم کم در سایر کشورها مخصوصا هندوستان هم شاهدشان باشیم.

آنر 6X با دو رنگ جدید به بازار عرضه می‌شود

به گزارش بولتن نیوز، آنر 6X با بدنه تمام فلزی‌اش در نسخه آنلاک شده با قیمت 250 دلار در بازار برای خرید وجود داشته و نظر قشر زیادی از کاربران میان رده را به خودش جلب کرده است. امکاناتی عالی و قیمت مناسب همه در کنار این همه رنگ‌بندی زیباست که محبوبیت این گوشی را در میان کاربران بالا برده است.

آنر 6X یک نمایشگر 5.5 اینچی از نوع IPS LCD و رزولوشن فول‌اچ‌دی داشته که تراکم پیکسلی 403 پیکسل در هر اینچ را ارایه می‌دهد. بخش سخت افزاری این میان رده را چیپست Kirin 655، حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی تشکیل می‌دهد.

البته هواوی اعلام کرده که به زودی نسخه‌ای با رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت به بازار عرضه می‌گردد. حدس می‌زنیم این نسخه از آنر 6X با رنگ‌های جدید برای فروش قابل دسترس خواهد بود. از دیگر مشخصات موجود در این گوشی می‌توان دوربین دوگانه با رزولوشن‌های 12 و 2 مگاپیکسل، دوربین سلفی با رزولوشن 8 مگاپیکسل، باتری غیر قابل تعویض 3340 میلی‌آمپری، پشتیبانی از بلوتوث، وای‌فای، رادیو، پورت microUSB، حسگر اثر انگشت و GPS اشاره کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این گوشی قابلیت جدید DTS audio بوده که تجربه‌ای عالی از موسیقی را در هدفون برای‌تان فراهم می‌آورد. خوشبختانه در آنر 6X شاهد جک صوتی 3.5 میلی‌متری هم هستیم.
منبع: ای تی رسان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار