کد خبر: ۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 27
به تازگی پوستر های جدیدی از فیلم "مرد عنکبوتی : بازگشت به خانه " منتشر شده که تمرکز اصلی آن بر روی شخصیت اصلی فیلم می باشد . در اولین پوستر مرد عنکبوتی در آرامش در حال استراحت قرار دارد اما در پوستر دوم او در حال بالا رفتن از برج انتقامجویان به تصویر کشیده شده است . در ادامه می توانید این دو پوستر را مشاهده کنید .

به گزارش آی تابناک : به تازگی پوستر های جدیدی از فیلم "مرد عنکبوتی : بازگشت به خانه " منتشر شده که تمرکز اصلی آن بر روی شخصیت اصلی فیلم می باشد . در اولین پوستر مرد عنکبوتی در آرامش در حال استراحت قرار دارد اما در پوستر دوم او در حال بالا رفتن از برج انتقامجویان به تصویر کشیده شده است . در ادامه می توانید این دو پوستر را مشاهده کنید .

 فیلم Spider-Man: Homecoming در تاریخ 7 جولای (16 تیر) اکران خواهد شد . از ستارگان این فیلم می توان به  تام هلند (Tom Holland) در نقش پیتر پارکر ، مایکل کیتون (Michael Keaton) در نقش کرکس ، ماریسا تومی ( Marisa Tomei ) در نقش عمه مه ، بوکیم وودبین (Bokeem Woodbine) در نقش شوکر و رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) در نقش تونی استارک اشاره کرد .

هلند در مصاحبه اخیر خود با Movieweb تفاوت این نسخه از فیلم مرد عنکبوتی را با سایر قهرمانان دنیای مارول توضیح داده است . او می گوید " تماشاگران تاکنون یک میلیاردر ، دانشمند و سرباز را دیده اند اما اکنون وقت آن رسیده که یک نوجوان را ببیند . تصمیمات و واکنش های این شخصیت بر اساس واکنش های یک نوجوان در این شرایط است . بنابراین تمامی مبارزات تقریبا نوجوان پسند طراحی شده اند . او هیچگاه به کسی مشت نمی زند و تمامی واکنش های آن تصادفی بوده و بزرگترین تفاوت آن نو جوانی و بی گناهی آن است .



منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار