کد خبر: ۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 26
پتنت‌های زیادی تاکنون از سوی مایکروسافت به بیرون درز پیدا کرده است که ایده‌های بسیار عالی‌ای را در دل خود دارند. علاقه‌مندان به اخبار شرکت مایکروسافت همیشه به دنبال پتنت‌های جدید این شرکت هستند. حال یکی از این طرفداران که با نام Walking Cat در توییتر شناخته می‌شود، پتنتی از مایکروسافت منتشر کرده که اشاره به دستگاه‌های تاشو دارد.

به گزارش آی تابناک : برساس فایل PDF که به بیرون درز کرده، مایکروسافت پتنتی از دستگاه‌های تاشو را به ثبت رسانده است که می‌توان آن را در آینده‌ی تبلت‌های سرفس متصور شد. البته سایت ویندوزسنترال عقیده دارد که می‌توان این پتنت را حتی در سرفس فون نیز دید، زیرا در تصویری که مایکروسافت به ثبت رسانده، می‌توان نمایشگر ثانویه‌ای را نیز مشاهده کرد که توسط یک لولا یا قلاب به صفحه‌نمایش اصلی متصل شده است.

در این تصویر می‌توان مشاهده کرد که کاربر توانایی قرار دادن نمایشگر در چندین حالت مختلف را دارد و علاوه‌بر استفاده در حالت تبلت، می‌توان آن را به عنوان لپ‌تاپ نیز استفاده کند.

این پتنت که در سال ۲۰۱۵ میلادی به ثبت رسیده، اکنون به بیرون درز کرده اما چیزی که از آن می‌توان درک کرد، تلاش بی‌وقفه‌ی مایکروسافت برای پیداکردن راهی است تا علاوه بر نوآورانه‌بودن، کارآمد و بادوام نیز باشد.



منبع : وینفون

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار