تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 25
این طور به نظر می‌رسد که کاربران شبکه استیم این آخر هفته می‌توانند حسابی با عناوین تخفیف خورده جدید، از تعطیلات خود بهترین استفاده ممکن را ببرند زیرا که لیست تخفیفات آخر هفته شبکه استیم شامل چند بازی از شرکت ناشر یوبیسافت و همچنین بازی‌هایی نظیر Resident Evil، Killing Floor و چند بازی دیگر می‌شود. در این بین نام بازی‌هایی نظیر Watch Dogs 2 و Grand Theft Auto V بیشتر از همه خودنمایی می‌کند.

به گزارش آی تابناک : سال ۲۰۱۷ تا اینجا با عناوین و بازی‌های استثنایی زیادی همراه بوده است و تقریباً تمامی بخش سال مملوء از بازی‌های هیجان انگیز و زیبا بوده است که باعث شده بخش عظیمی از بازی‌بازان از سه ماهه اول امسال راضی بوده باشند. اما اگر شما با وجود این سیل عظیم از بازی‌های زیبا نتوانستید بسیاری از آن‌ها به خاطر وضعیت مالی و قیمت گرانشان تجربه کنید، هیج جای نگرانی نیست؛ تخفیفات آخر هفته شبکه استیم می‌تواند به خوبی این وضعیت را پوشش دهد.

شبکه اسیتم در حال حاضر آماده ارائه این تخفیفات برای کاربران خود است و به شما شانس این را می‌دهد که چند بازی عالی و شگفت انگیز را با تخفیفات ارائه شده تجربه کنید. به طور خاص، این تخفیفات ارائه شده، سایه سنگین بازی‌های شرکت ناشر یوبیسافت را بر سر خود حس می‌کند و این شرکت بزرگ، برخی از بهترین و بزرگ‌ترین عناوین خود را آماده عرضه با قیمتی به مراتب پایین‌تر از قیمت اصلی کرده است. در این لیست نام‌ عناوین بزرگی مانند Assassin’s Creed و Watch Dogs به چشم می‌خورد. در این بین نام یکی از بازی‌های عنوان Resident Evil نیز دیده می‌شود. همچنین یک بازی دیگر نیز به نام Killing Floor 2 نیز در پایان این هفته با تخفیف خوبی همراه شده تا بازی‌بازان -به خصوص کسانی که تجربه بازی کردن این عناوین را ندارند- بتوانند به خوبی از تعطیلات خود استفاده کنند.این تخفیفات از هم‌اکنون تا روز دوشنبه ساعت ده صبح به وقت غرب آمریکا قابل دریافت می‌باشند. شما می‌توانید در ادامه لیست کامل این تخفیفات را مشاهده بفرمایید.

  •  عناوین Resident Evil (تا بیش از هشتاد درصد تخفیف)
  • عناوین شرکت ناشر یوبیسافت (تا بیش از هفتاد و پنج درصد تخفیف)
  • Killing Floor 2 (رایگان در آخر هفته + پنجاه درصد تخفیف و قیمت ۱۴٫۹۹ دلار)
  • Grand Theft Auto V (پنجاه درصد تخفیف و قیمت ۲۹٫۹۹ دلار)
  • Metro Redux (هشتاد درصد تخفیف و قیمت شش دلار)
  • Call to Arms (پنجاه درصد تخفیف و قیمت ۱۴٫۹۹ دلار)

 

منبع : گیمفا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار