کد خبر: ۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 25
VSDC یک برنامه ویرایش فیلم که به شما امکان‌های مختلفی را می‌دهد.

به گزارش آی تابناک :  این برنامه به شما امکان می‌دهد تا پروژه‌هایی با کیفیت فول اچ دی انجام دهید و از آن‌ها با فرمت MP4, MKV, AVI, MOV, XVID, DIVX, FLV و MPGG خروجی بگیرید. برنامه‌ای که شامل افکت‌های تصویری و صوتی مفید است و می‌توان با کمک آن فیلم‌ها را برای دی وی دی و دستگاه‌هایی مانند آی پادها، ایکس باکس‌ها و گوشی‌ها خروجی گرفت. شاید فکر می‌کنید این برنامه قیمت بالایی دارد اما همیشه این طور نیست زیر ا نرم افزار VSDC ویرایشگر فیلمی است که با وجود ارائه تمامی این قابلیت‌ها به صورت رایگان عرضه می‌شود.


بیشتر برنامه‌های ویرایش فیلم رایگان کاملاً محدود هستند و تبلیغات زیادی را در خود دارند و تا حدودی کار با آن‌ها دشوار است. از طرف دیگر برای به دست آوردن اپلیکیشن های بهتر باید هزینه زیادی را متحمل شد اما نرم افزار VSDC Free Video Editor بدون داشتن تبلیغات‌های مزاحم قابلیت‌های مناسبی را به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نرم افزار هیچ نکته منفی ندارد مگر این که بخواهید با فیلم‌های 4K و یا سرعت فریم 60fps کار کنید، در این صورت باید نسخه  pro این نرم افزار را پرداخت کمی هزینه خریداری کنید.
کار با این نرم افزار خیلی هم ساده نیست و تا حدودی عجیب و غریب به نظر می‌رسد و همچنین رابط کاربری آن نیز تا حدودی قدیمی است، اما با همه این تفاسیر کار با این نرم افزار خوب است زیرا با وجود رایگان بودن قابلیت‌های بسیار زیادی را به کاربر ارائه می‌دهد. همچنین نسخه‌های به روزرسانی شده این نرم افزار به طور پیوسته ارائه می‌شود، بنابراین در صورت مواجه شدن با مشکل می‌توانید با دانلود نسخه جدید از این مشکل خلاص شوید. پیش از این که بخواهید یک نرم افزار پولی تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای مدتی از این برنامه استفاده کنید. برای دانلود اینجا را کلیک کنید.



منبع : تک رادار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار