تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 25
گروهي از هکرها با عنوان خانواده جنايتکار ترکيه اي در روزهاي اخير تلاش کرده اند از شرکت اپل باجگيري کنند، هر چند اين تلاش ها به نتيجه نرسيده است.
به گزارش آی تابناک : اين گروه مي گويد اطلاعات لاگين يا ورود به صدها ميليون حساب کاربري متعلق به اپل را در اختيار دارد و اگر اين شرکت ۷۵ هزار دلار باج در قالب پول الکترونيکي بيت کوين يا ۱۰۰ هزار دلار در قالب کارت هديه هاي آي تيونز باج پرداخت نکند، اطلاعات حساب هاي کاربري هک شده آي کلود و اپل آي دي به طور کامل پاک خواهند شد.

برخي سايت هاي خبري هک شدن تعداد محدودي از حساب هاي کاربري اپل را تاييد کرده اند، هر چند اپل اين مساله را رد مي کند و در بيانيه اي تصريح کرده در حال بررسي مداوم حساب هاي کاربري افراد است تا از دسترسي غيرمجاز به آنها جلوگيري کند. اين شرکت افزوده که با نهادهاي قضايي و پليس همکاري کرده تا هکرهاي خاطي شناسايي شوند.

در سال هاي گذشته هک شدن حساب هاي کاربري خدمات کلود اپل موسوم به آي کلود منجر به افشاي عکس ها و تصاوير خصوصي تعدادي از بازيگران زن آمريکايي شده و جنجال بزرگي به راه انداخته بود. از همين رو اپل قابليت هاي امنيتي آي کلود را تقويت کرده تا از وقوع حوادث و رويدادهاي مشابه جلوگيري کند. از جمله اين تمهيدات مي توان به سيستم تاييد هويت دومرحله اي اشاره کرد.



منبع : انگجت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار