تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 25
شرکت Fossil Group که به خاطر بسياري از برندهاي زيرمجموعه خود مانند Fossil ،Skagen و Misfit شهرت دارد، مدعي شده که با لاين آپ تازه ساعت هاي هوشمندش براي سال 2017 که 300 محصول را شامل مي شود، اسمارت واچ ها را «از نو ابداع» کرده است. اين 300 محصول، در دو دسته بندي متفاوت جاي مي گيرند؛ پوشيدني هاي هوشمند به همراه نمايشگر لمسي و سيستم عامل اندرويد وير 2.0 و نيز ساعت هاي هيبريدي که غالباً آنالوگ هستند اما از قابليت نمايش نوتيفيکيشن هم برخوردارند.
به گزارش آی تابناک : مدل هاي مبتني بر اندرويد وير ، از سوي 5 برند زيرمجموعه کمپاني توليد شده و همگي از پردازنده اسنپدراگون وير 2100 کوالکام بهره مند هستند که پيش تر در LG Watch Style و Watch Sport مورد استفاده قرار گرفته. علاوه بر اين، نمايشگر تمام 300 ساعت هوشمند مورد اشاره به نمايشگر AMOLED مجهز خواهد بود.

گذشته از برند Misfit، برندهاي Fossil Group شهرت زيادي به خاطر محصولات مد روز خود دارند و به همين جهت، رونمايي از اين تعداد ساعت هوشمند چندان غافلگيرکننده نيست. در اکثر مواقع، اين ساعت ها تنها از نظر ظاهري با يکديگر متفاوت هستند و صرفاً استراتژي هاي تجاري مشابهي را دنبال مي کنند.

گفتني است که بنابر اعلام Fossil، اسمارت واچ هاي هوشمندتر به همراه مايکرو اپليکيشن ها به دست مشتريان مي رسند که کارکردهاي گوناگوني خواهند داشت. اگرچه هنوز اطلاعاتي درباره اين اپ ها در دست نيست، اما ظاهراً يکي از آنها «My Social» ناميده مي شود و امکان انتخاب تصاوير اينستاگرام به عنوان پس زمينه مخاطبان را فراهم مي آورد.




منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار