کد خبر: ۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 25
همانطور که می‌دانید در واپسین روزهای باقی مانده تا مراسم معرفی گلکسی S8 قرار داریم. مثل همیشه حدس و گمان‌های بسیاری درباره این اسمارت‌فون منتشر می‌شود. شایعاتی که بیان می‌کنند باید منتظر مراسمی بسیار جذاب باشیم، زیرا کمپانی سامسونگ بعد از مشکلات به وجود آمده برای نوت 7، قصد دارد گوی سبقت را از همه رقیبان ربوده و با دست پر به میدان رقابت برگردد. به جرات می‌توان گفت که عاشقان دنیای اسمارتفون‌ها برای فرا رسیدن این مراسم بسیار مشتاق هستند.

به گزارش آی تابناک : مینگ چی کو، تحلیل‌گر معروف KGI Securities اخیرا بیان کرده است که آی‌فون8 از گلکسی S8 بسیار جذاب‌تر است. کو معتقد است که استفاده از نمایشگرهای OLED در نسل بعدی آی‌فون‌های اپل، در حقیقت به عنوان برگ برنده این کمپانی بوده و باعث ترغیب بیشتر کاربران به خرید این تلفن هوشمند خواهد شد. این در حالی است که سامسونگ از گذشته تاکنون در اسمارتفون‌های خود از نمایشگر OLED استفاده کرده است. به همین دلیل ممکن است، این اظهار نظر کو چندان هم درست نباشد.

 

با این وجود می‌دانیم کو بخاطر پیش بینی‌های دقیق و منطقی خود، به ویژه درباره اهالی کوپرتینو، فردی شناخته شده است. اما بعید است که پیش‌بینی او در این مورد نیز درست باشد. اخبار و اطلاعات منتشر شده، نشان می‌دهد که هر دو گوشی بسیار جذاب و تمام عیار خواهند بود.

طبق اخبار منتشر شده، اپل برای نسل بعدی این گوشی هوشمند نمایشگری 5.8 اینچی در نظر گرفته است. علاوه بر این، دکمه فیزیکی هوم از این اسمارت‌فون حذف شده است. گفته می‌شود که صفحه نمایش این تلفن هوشمند بدون حاشیه خواهد بود. همچنین شایعات منتشر شده بیان می‌کنند که ممکن است اپل یک دوربین سه بعدی برای نسل بعدی آی‌فون درنظر گرفته باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های ذکر شده، قرار دادن قابلیت شارژ بی‌سیم در این تلفن هوشمند است.

 

از سوی دیگر سامسونگ نیز سعی کرده تا گلکسی S8 بهترین پرچم‌دار عرضه شده تا به امروز باشد. طبق اطلاعات منتشر شده، گلکسی اس8 دارای صفحه نمایشی 6.2 اینچی است. این تلفن هوشمند از اسکنر عنبیه چشم iris و حسگر اثر انگشت در بخش پشتی دستگاه بهره می‌برد.

با این وجود همچنان آقای کو پیش‌بینی کرده است که میزان فروش جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ، کمتر از آمار فروش نسل پیشین این پرچم‌دار، یعنی گلکسی اس7 است. همانطور که اعلام شد سامسونگ توانست 52 میلیون گلکسی اس7 (معمولی و EDGE) را به فروش برساند. میزان فروش گلکسی اس8، به طور میانگین حدود 40 تا 45 میلیون دستگاه پیش‌بینی شده است که به طور حتم این میزان فروش کمتر از آی‌فون8 اپل خواهد بود.

اینکه پیش‌ بینی‌های مینگ چی کو، تا چه حد رنگ واقعیت به خود بگیرند و درست باشند، در چند ماه آینده مشخص خواهد شد. به هر حال همه ما منتظر فرا رسیدن مراسم معرفی گلکسی S8 در روز 29 مارس 2017 (9 فروردین 96) هستیم. 



منبع : آی تی رسان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار