تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 23
اين روزها شبکه اجتماعي محتوا محور اينستاگرام به يکي از جذاب ترين بسترها براي تبليغات بدل شده است. جديدترين بررسي نشان مي دهد که از ماه سپتامبر سال گذشته تا به امروز تعداد کمپاني هايي که اقدام به تبليغ محصولات و خدمات خود در اين پلتفرم کرده اند دو برابر شده و تعداد کلي آنها از مرز يک ميليون حساب کاربري گذشته است.
به گزارش آی تابناک : حدود يک سال قبل رقم مذکور تنها در حدود ۲۰۰ هزار حساب فعال بود، اما سرمايه ارزشمند بازديد روزانه حدود ۴۰۰ ميليون نفري اينستاگرام، هر روز تعداد بيشتري از کسب و کارها را به اين سمت مي کشاند.

جيمز کوارلز (James Quarles) در مقام مدير بخش تبليغات در اينستاگرام با انتشار اطلاعات فوق اعلام کرده است که حدود ۸۰ درصد از جمعيت عظيم کاربران اين شبکه اشتراک محتوا دست کم يکي از کسب و کارها را در فهرست دنبال شونده هاي خود دارند.

او معتقد است بسياري از اين افراد نه فقط به جهت مطلع شدن از آخرين اخبار منتشر شده،‌ بلکه به منظور ارتباط بهتر با کمپاني مورد علاقه خود و حتي برقراري ارتباط تجاري موثرتر به جمع دنبال کننده هاي حساب کاربري آن کمپاني مي پيوندند.
همين مسئله به نوبه خود کسب و کارهاي بيشتري را براي انجام فعاليت هاي تبليغاتي در اينستاگرام تشويق مي نمايد و اين چرخه در نهايت منجر به افزايش جمعيت کاربران فعال شبکه اجتماعي مذکور خواهد شد.

قرار است به زودي امکاني در اختيار حساب هاي کاربري تجاري اينستاگرام قرار بگيرد تا دنبال کنندگان بتوانند از طريق آن به راحتي قرار ملاقاتي را با مقامات کمپاني صاحب حساب تنظيم نمايند. اين يعني به زودي اينستاگرام تبديل به پرتال دوم بسياري از کسب و کارهاي خُرد و کلان خواهد شد.

به طور قطع در آينده ساير شبکه هاي اجتماعي و حتي پيام رسان هاي آنلاين به فکر الگو گيري از اينستاگرام براي جذب درآمدهاي حاصل از تبليغات خواهند افتاد.



منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار