کد خبر: ۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 23
جامعه بازی دوستان اندروید حالا می‌توانند یکی از بازی‌های که در انحصار پلتفرم iOS بود را تجربه کنند. پس از گذشت 3 ماه از عرضه سوپر ماریو ران برای آی‌فون این عنوان پا به اندوید گذاشت.

به گزارش آی تابناک : نسخه اندروید سوپر ماریو ران به‌طور قابل توجهی جدیدتر از نسخه‌ای است که سه ماه پیش برای iOS عرضه شد. در این نسخه تمام ایرادات قبلی برطرف شده و هم‌چنین بهبودهای کوچکی را شاهد هستیم که در نسخه 2 قرار گرفته‌اند. گیم پلی بازی هنوز به همان شکل است و کاربران باید کنترل دویدن خودکار ماریو را برعهده بگیرند و با تاچ کردن صفحه او را از روی چاله‌ها عبور دهند، از روی دشمنان بپرند و دیوارها را خرد کنند.

هنگام نصب این بازی تنها 4 مرحله (اگر مرحله آموزشی را حساب نمی‌کنید 3 مرحله) برای بازی کردن وجود دارد و برای بازکردن مراحل بیش‌تر می‌بایست 9.99 دلار پرداخت کنید. مطمئنا این مقدار برای یک بازی موبایلی بسیار زیاد است و سال گذشته و هنگام عرضه اولین نسخه برای iOS نیز موجب ناراحتی کاربران شده بود. به صورت کلی بازی از 6 جهان تشکیل شده است و شخصیت‌های قابل بازی در آن Peach ،Luigi ،Yoshi و Toadette هستند. البته این بازی کمی سبک RPG بودن را در خود دارد و شخصیت اصلی و ساختمان او قابل شخصی سازی است.



منبع : ANDROIDCENTRAL

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار