کد خبر: ۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 23
شرکت سونی در سال ۲۰۱۴ برند رایانه های شخصی خود یعنی «وایو» (VAIO) را به یک کنسرسیوم ژاپنی واگذار کرد. حال بعد از گذشت حدود ۳ سال وایو با معرفی اولین موبایل اندرویدی خود با نام «Phone A» به طور جدی وارد رقابت با سونی شده است.

به گزارش آی تابناک : شرکت سونی در سال ۲۰۱۴ برند رایانه های شخصی خود یعنی «وایو» (VAIO) را به یک کنسرسیوم ژاپنی واگذار کرد. حال بعد از گذشت حدود ۳ سال وایو با معرفی اولین موبایل اندرویدی خود با نام «Phone A» به طور جدی وارد رقابت با سونی شده است.

لازم به ذکر است که اولین موبایل این شرکت در فوریه سال گذشته با عنوان «Phone Biz» و با سیستم عامل ویندوز ۱۰ رونمایی شده بود. این دو محصول از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به یکدیگر دارند و هر دو از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن HD برخوردار هستند.
موبایل Phone A اما به عنوان اولین موبایل اندرویدی وایو از ۳ گیگابایت رم و چیپ مجتمع اسنپدراگون ۶۱۷ در درون خود بهره می برد. ضمن این که موبایل مذکور از دو سیمکارت همزمان فعال پشتیبانی می کند و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. محصول تازه وایو تنها در بازار ژاپن عرضه خواهد شد و قرار نیست در خارج از این کشور به فروش برسد.
نباید فراموش کرد که وایو هنوز راه نسبتاً درازی برای تهدید واقعی جایگاه سونی به عنوان دومین برند محبوب موبایل در کشور ژاپن (بعد از اپل) در پیش دارد، اما به طور قطع Phone A آغازگر این مسیر خواهد بود.

 

هنوز قیمت و تاریخ دقیق عرضه Phone A اعلام نشده است.




منبع : ICTNEWS

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار