کد خبر: ۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 22
در این مقاله ۱۵ بازی رایگان اندروید را برای تجربه در ماه فروردین معرفی می‌کنیم.

به گزارش آی تابناک : چند ماهی می‌شود که به صورت ماهیانه ۱۵ بازی رایگان اندروید را برای تجربه در طول ماه معرفی می‌کنیم. در این ماه نیز قصد داریم تا ۱۵ بازی دیگر را برای ماه فروردین معرفی کنیم که اکثرا به صورت تک نفره هستند. سعی شده در لیست ماه فروردین تقریبا تمامی سلایق در نظر گرفته شود و بازی‌ها در کنار سرگرم‌کننده بودن ارزش ادامه را نیز داشته باشند. تمامی بازی‌های لیست پایین رایگان بوده و به راحتی در صورتی که موقعیت حساب کاربری گوگل شما برروی ایران تنظیم نشده باشد، قابل دانلود هستند. البته با جستجویی ساده در گوگل می‌توانید دسترسی آسانی را برای دانلود تمامی بازی‌های لیست داشته باشید. برخلاف بهترین بازی‌های رایگان اندروید در ماه اسفند که بیشتر بروی بازی‌های پیکسلی تمرکز داشت در ماه گذشته بازی‌هایی عمدتا ساده و بدون پیچیدگی‌های زیاد منتشر شده‌اند. البته هنوزم بازی‌های تماما آنلاین یا پیکسلی در لیست بهترین‌ها حضور دارند.

بازی‌‌ها بدون ترتیب خاصی و تنها براساس حروف الفبا چیده شده‌اند.

بازی Archer Dash 2 - Retro Runner

Archer Dash 2 - Retro Runner

Archer Dash 2 یک بازی آرکید جالب و سریع است

با وجود انتشار بازی‌هایی با گرافیک‌های عالی هنوزم بازی‌هایی با استایل قدیمی و آرکید محبوبیت خاصی را میان بازیکنان دارند. Archer Dash 2 یکی از آن بازی‌های متفاوت است که در آن با یک آرچر همراه می‌شوید تا با پرش از روی موانع و شکاری دقیق با تیرکمان در کنار گرفتن آیتم‌های مختلف، دشمنان‌تان را تک به تک از دور خارج کنید. بازی سرعت بالایی دارد و حرفه‌ای شدن در آن بسیار مشکل است. با این حال، رقابتی بی‌پایان و طراحی ۸ بیتی اما با کیفیت بازی باعث می‌شود تا آرچر دش 2 به یک بازی اعتیادآور تبدیل شود. شما همچنین قادر به انتخاب باس‌ها و تغییر رنگ مراحل به دلخواه هستید که چالش‌ها و تنوع بیشتری را به روند بازی می‌دهد. هرچند بازی دارای خرید‌های درون برنامه‌ای است اما بدون خریدهای درون برنامه‌ای هم ادامه بازی ممکن بوده و خللی در پیشروی‌تان ایجاد نمی‌شود. در جریان مراحل با عبور از سد هر یک از پنج باس، ظاهر پس‌زمینه تغییر می‌کند.

دانلود بازی Archer Dash 2 - Retro Runner

بازی Attack Your Friends, Risk game

Attack Your Friends, Risk game

بازی کاملا آنلاین Attack Your Friends نبرد نوبتی است که در آن دو تا سه بازیکن باید در رقابتی نزدیک سعی کنند تا با استفاده از تانک‌ها، جهان را از آن خود کنند. البته بازی اندروید Attack Your Friends کمی هم به شانس نیاز دارد. هرچند می‌توانید با انتخاب استراتژی به عنوان مثال گرفتن بخشی از یک قاره، مانع حرکت آزادانه‌ی حریف شوید؛ باز هم با ورود به نبرد، تنها شانس است که با تاس بهتر به یاری شما می‌آید. بازی با تعداد محدودی تانک آغاز شده و باید با استقرار تانک‌های‌تان در کشورهای مختلف مانع پیش‌روی حریف شوید. با گرفتن کشورهایی خاص کارت‌های جدیدی را برای افزایش نیروها در یک نوبت بدست می‌آورید. در نهایت با استعمار هر کشور باید تعدادی از جنگ‌افزارهای‌تان را برای دفاع مستقر کنید. Attack Your Friends یک بازی نوبتی کاملا آنلاین است و نمی‌توانید به صورت آفلاین آن را تجربه کنید.

دانلود بازی Attack Your Friends, Risk game

بازی ‌Black Blue

‌Black Blue

آبی و مشکی یکی از بازی‌های جذاب، ساده اما منحصر به فرد لیست بهترین‌های این ماه است. در این بازی در نقش رنگ آبی باید با توجه به اشکالی که در قسمت بالای صفحه نمایش داده می‌شود، رنگ آبی را به شکلی قرار دهید که در زمان ترسیم شکل مورد نظر رنگ بیشتری را نسبت به مشکی داشته باشد. در حقیقت Black Blue دقیقا مانند نامش کشمکشی میان دو رنگ است تا مناطق بیشتری را به خود اختصاص دهند. بازی دارای پکیج‌های مختلفی است که دو عدد از این پکیج‌ها با ده‌ها مرحله به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. سایر پکیج‌ها اما باید به صورت خرید‌های درون برنامه‌ خریداری شوند. شما به راحتی می‌توانید این بازی را با یک دست بازی کنید.

دانلود بازی ‌Black Blue

بازی Cubed Rally World

Cubed Rally World

در بازی Cubed Rally World باید با خریداری وسایل نقلیه‌ی مکعب شکل در مسابقه‌ای در ۵ لاین سعی کنید تا با عبور از موانع خودرو، هلیکوپتر و قایق‌تان را به پایان خط برسانید. البته موردی که Cubed Rally World را خاص می‌کند پیست، جاده یا مسیر حرکت منحصر به فرد وسایل نقلیه است. با جمع‌آوری سکه‌ها باید وسایل نقلیه‌ی جدیدی بخرید تا مسیر حرکت‌تان با خرید هر وسیله طولانی‌تر شود. مثلا وقتی خودرو می‌خرید و در کنارش قایق را هم خریداری کرده‌اید، با رسیدن خودرو به پایان خط سوار قایق شده و به حرکت در مسیری جدید ادامه می‌دهید. این ویژگی در کنار هدف‌مند کردن خریداری وسایل نقلیه امکان آزادسازی مسیر‌های منحصر به فرد جدیدی را نیز می‌دهد. ۳۴ خودروی متفاوت و ۱۳ پیست رقابت بخشی از ویژگی‌های بازی را تشکیل می‌دهد.

دانلود بازی Cubed Rally World

بازی Dead Venture

Dead Venture

نبرد با زامبی‌ها این‌بار اما با ظاهری فانتزی

جنگی خونین با زامبی‌ها این‌بار اما در بازی Dead Venture با حال و هوایی فانتزی به تصویر کشیده شده است. شما در نقش یک خودرو باید به دل زامبی‌ها بزنید تا در کنار کشتن آنها کمی هم آذوقه و مایحتاج گروه را تامین کنید. البته مانند هر شهر زامبی‌ زده‌ای شهر شما هم برای همیشه در امان نیست و ناگزیر باید به روستا و مکان‌های جدیدی نقل مکان کنید. کشتن باس‌ها، فعال کردن دکل و ترکاندن زامبی‌های انفجاری بخشی از ماموریت‌هایی هستند که در طول ماجراجویی Dead Venture باید انجام دهید. از سوی دیگر  ویژگی‌های خودرو نیز قابلیت ارتقاء دارند. با تجهیز خودرو به تیربار و افزایش قدرت بدنه و باک بنزین می‌توانید زمان بیشتری را در خارج از منطقه‌ی امن به نبرد زامبی‌‌ها بروید.

دانلود بازی Dead Venture

بازی Gravity Ball

Gravity Ball

پرش از پلتفرمی به پلتفرم دیگر در بازی گرویتی بال هرچند در ابتدا آسان به نظر می‌رسد اما به محض ورود به سومین سطح تازه از مشکلات کنترل یک توپ جاذبه آن هم در میان تیغه‌‌های تیز پلتفرم‌ها مطلع می‌شوید. در این بازی باید در محیطی زیبا اما تاریک توپی را به مرکز گرانش نهایی در سوی دیگر مرحله برسانید. در این میان جمع کردن آیتم‌ها هم خود مشکل دیگری است. Upside Down Bird به خوبی توانسته با استفاده از خصوصیات یک توپ جاذبه یک بازی سرگرم‌‌کننده را توسعه و عرضه کند. در طول مراحل حرکت‌های محدودی را از نظر پرش و تغییر جاذبه‌ی توپ دارید که باید با در نظر گرفتن نقطه‌ی نهایی از قابلیت‌های محدودتان استفاده کنید. هرچند بازی‌‌های مختلفی با نام Gravity Ball در گوگل پلی منتشر شده‌اند، اما ساخته‌ی آپساید داون برد از همه نظر زیبا به نظر می‌رسد.

دانلود بازی Gravity Ball

بازی کارتی KROSMAGA

KROSMAGA

KROSMAGA یک بازی کارتی با طراحی کارتونی اما زیبا است

اگر عاشق بازی‌های کارتی مخصوصا بازی Hearthstone هستید حتما بازی KROSMAGAA را تجربه کنید. با وجود دیتای حجیم، باز هم KROSMAGA محصولی با کیفیت است که تجربه‌ی آن به همه‌ی عاشقان بازی‌های کارتی و نوبتی پیشنهاد می‌شود. شما در ۵ لاین باید کارت‌های خود را با توجه به استراتژی‌ای که دارید انتخاب و مستقر کنید. با رسیدن نیروهای مستقر شده به سمت حریف، در نهایت باید دو تخم‌ جادویی را از میان ۵ تخم، پیدا کرده و حریف خودتان را شکست دهید. طراحی و انیمیشن‌ها رنگ و لعاب خاصی دارد و از طرفی هیروهای متنوعی را نیز در بازی شاهد هستیم. در مجموع می‌توان KROSMAGA را یک کپی کامل اما متنوع از ساخته‌ی بلیزارد دانست که می‌تواند علی‌رغم آغازی کند در طولانی‌ مدت شما را سرگرم کند.

دانلود بازی KROSMAGA

بازی Magician

Magician's Saga

بازی نقش‌آفرینی Magician's Saga جدیدترین محصول پیکسلی استودیوی Kairosoft است که باری دیگر با حال و هوایی ساده بازیکنان را وارد ماجراجویی بلند مدتی می‌کند. در این بازی در نقش یک افسون‌گر باید به نبرد حیوانات شیطانی و باس‌های قدرتمند بروید تا در کنار کمک به گسترش روستا، جوایز ارزشمندی را بدست بیاورید. با سرقت رفتن گوی پادشاهی اکنون شهر به سمت تباهی پیش رفته و این شما هستید که باید عظمت را باری دیگر به شهر بازگردانید. خریداری آیتم‌های مختلف و استفاده از پوشش‌هایی برای افزایش قدرت‌تان در مقابل دشمنان تنها بخش کوچکی از بازی Magician's Saga را تشکیل می‌دهند. البته متاسفانه تمامی پیشرفت‌ها برروی دستگاه ذخیره شده و در صورت حذف بازی تمام پیشرفت‌ها را از دست خواهید داد. بنابراین اگر از بازی خوش‌تان آمد دقت داشته باشید که به اشتباه آن را حذف نکنید. علاوه بر ماموریت‌های اصلی به صورت روزانه نیز ماموریت‌های جدیدی را دریافت می‌کنید.

دانلود بازی Magician's Saga

بازی Memento Bay

Memento Bay

بازی Skiing Yeti Mountain را به یاد دارید؟‌ در این بازی با یک اسکی باز از بالای کوه به پایین حرکت می‌کردیم  که با جمع‌آوری سکه‌ها و عبور از میان پرچم‌ها باید به بالاترین امتیاز ممکن دست می‌یافتیم. اکنون استودیوی Boomfruit هم با بازی Memento Bay محصولی مشابه را اما با تمرکز برروی قایقرانی منتشر کرده است. در این بازی باید با نگه داشتن و کشیدن انگشت خود به طرفین سعی کنید تا بدون برخورد با موانع در سریع‌ترین زمان ممکن از میان چک‌پوینت‌‌ها عبور کنید. محیط‌های متنوع و موانعی با ظاهری جذاب بازی Memento Bay را به گزینه‌ای اعتیادآور تبدیل می‌کند که به واقع ارزش تجربه را دارد. انجام بازی هرچند با یک دست ممکن است اما باز هم استفاده از هر دو دست پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی Memento Bay

بازی Nice Slice

Nice Slice

در بازی‌های ویدیویی دیگر از بز گرفته تا مرغ و انسان در نقش‌های متفاوتی وارد ماجراجویی شده‌ایم. اما کم پیش آمده که در نقش یک چاقو به جان نان باگت یا کیک خوشمزه بیفتیم. بازی Nice Slice همان نیمه‌ی گم‌شده‌ی بازی‌های ویدیویی بود که توسعه‌دهندگان احتمالا با فکر بسیار تصمیم به توسعه‌ی آن گرفته‌اند! در این بازی باید سعی کنید در زمانی محدود نان، شیرینی یا میو‌‌ه‌ها را به شیوه‌ای برش بزنید که برروی زمین بی‌افتند. با افتادن هر یک از مواد غذایی، محصول جدیدی جای آن را می‌گیرد. این کار را آن‌قدر باید انجام دهید تا با کسب زمان بیشتر امتیاز بالاتری را نیز دریافت کنید. Nice Slice می‌تواند بازی سرگرم‌کننده‌ای برای علاقمندان به بازی‌های عکس‌العملی باشد. هرچه سرعت عکس‌العمل‌ بیشتر امتیاز بیشتر را نیز کسب می‌کنید.

دانلود بازی Nice Slice

بازی Noble Run

Noble Run

Noble Run یکی دیگر از بازی‌های ساده‌ی لیست است. در این بازی باید سعی کنید تا بدون برخورد به موانع و تنها با کشیدن انگشت‌تان به طرفین از میان یا کنار ۷۰ مانع متفاوت عبور کنید. بازی از نظر بصری علی‌رغم محیط تاریک، زیبا بوده و دارای انیمیشن‌های متنوعی است. هرچند دیگر بازی‌های بسیاری مانند Noble Run با گیم‌پلی مشابهی را شاهد هستیم باز هم این بازی در نوع خود بسیار سرگرم‌کننده است. با پیشروی در بازی محیط‌ نیز تغییر کرده و موانع جدیدی در مقابل‌تان ظاهر می‌شود که باید با در نظر گرفتن موقعیت آنها حرکت لازم را با انگشت‌تان انجام دهید. اگر قصد به چالش کشیدن سرعت عمل‌تان را دارین Noble Run را حتما نصب کنید.

دانلود بازی Noble Run

بازی Outfolded

Outfolded

کاردستی‌های دوران کودکی را به یاد دارید؟‌ که نحوه‌ی درست کردن هرم یا یک مکعب را با برش کاغذ نشان می‌داد؟‌ بازی Outfolded دقیقا در رابطه با همین اشکال هندسی مکعب شکل است که باید این‌بار با انتخاب مکعب‌تان، آن را به شکلی باز کنید تا از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر برسد. یک بازی معمایی ساده اما سرگرم کننده که در کنار چالش‌های روزانه مراحل متنوع و در رنگ‌های مختلف را ارائه می‌دهد. هرچند آغاز راه با مکعبی ساده است اما با پیشروی در مراحل با چالش‌هایی جدی و در اشکال مختلف روبرو می‌شوید. البته به نوعی تمامی این اشکال هندسی الهام گرفته از بازی تتریس هستند که باید به شکلی آن‌ها را باز کنید که در پایان به نقطه‌ی نهایی برسند. با پیشروی در مراحل می‌توانید رنگ‌های جدیدی را برای محیط بازی آزاد کنید.

دانلود بازی Outfolded

بازی Rabbids Crazy Rush

Rabbids Crazy Rush

بازی شباهت‌های زیادی به بازی Subway Surfers دارد

دیگر کمتر کسی است که نام بازی Subway Surfers را نشنیده باشد در این بازی باید با فرار از دست بازرس و سگش میان قطار‌ها در سه لاین حرکت کرده و سکه‌ها را برای خریداری آیتم‌های جدید و کسب امتیاز بالاتر جمع کنید. اکنون یوبی‌سافت نیز خرگوش‌های دیوانه‌ی مجموعه‌یRayman را در قالب یک بازی موبایل منتشر کرده است. بازی اندروید Rabbids Crazy Rush از لحاظ گیم‌پلی شباهت بی چون چرایی را به Subway Surferss دارد. شما باید در طول مراحل با جمع‌آوری قوطی‌های نوشیدنی اهداف تعیین شده مانند تعداد مشخصی پرش یا جمع‌آوری تعداد مشخصی قوطی را انجام دهید. تنوع بسیار مراحل و سوپرایز‌های بازی با پشت سر گذاشتن هر بخش جذابیت ساخته‌ی یوبی‌سافت را دوچندان می‌کند. علاوه براین، بازی شامل چالش‌هایی جداگانه از بخش اصلی نیز می‌شود که تنوع منحصر به فردی دارند. خرگوش‌ها به پوشیدن لباس‌های متنوع معروف هستند و یوبی‌سافت نیز امکان آزادسازی یا خریداری لباس‌های جدید را به بازیکنان داده‌ است.

دانلود بازی Rabbids Crazy Rush

بازی Time Locker

Time Locker

یکی از متفاوت‌ ترین بازی‌‌های لیست فروردین بازی Time Locker است. در این بازی در محیطی ساده باید از پایین به بالا حرکت کنید به شکلی که باید از برخورد با حیوانات، پرندگان،‌ تیربار یا وسایل نقلیه‌ی روبروی‌تان اجتناب کنید. گیم‌پلی بازی و یادگیری Time Locker بسیار آسان است، هرچند پیشروی در بازی با عبور از هر موج خیلی سخت می‌شود. بازی شامل پاورآپ‌های هم می‌شود که با جمع کردن سکه‌های بیشتر می‌توانید آنها را خریداری کنید. تیربار، شلیک به طرفین یا حیوانات و پهباد، بخشی از آیتم‌هایی هستند که می‌توانید با خرید آنها راحت‌تر به شکار دشمنان بروید. اگر یک چالش جدی می‌خواهید انگشتتان را برای نگه داشتن زمان از روی صفحه بردارید البته مراقب موجی که از پشت در حال نزدیک شدن به شما است باشید که خدایی نکرده شکست نخورید. بازی شامل باس‌هایی با ظاهر غول‌آسا نیز می‌شود که خود چالشی دیگر هستند.

دانلود بازی Time Locker

بازی Wobblers

Wobblers

یکی از بازی‌های shoot ‘em up جدید دستگاه‌های اندرویدی بازی Wobblers ساخته‌ی آمبرلا گیمز است. در این بازی باید سعی کنید تا وابلرها را برروی یک سکوی متحرک طوری نگه دارید تا با برخورد موانع وابلر به پایین نیفتند. البته در مسیر حرکت موانع بسیاری سد راه‌تان خواهند بود و بایدبا قرار دادن انگشت خود برروی طرفین نمایشگر تعادل وابلر را حفظ کنید. هر یک از ۳۰۰ مرحله بازی شامل چالش‌هایی مانند جمع‌آوری آیتمی خاص، جمع‌کردن ستاره یا زنده ماندن به مدت مشخص می‌شود که هرکدام چالشی جدی محسوب می‌شوند. در طول مسیر وابلرهای دیگری نیز با چتر به پایین می‌افتند که می‌توانید آن‌ها را بگیرید. پاورآپ‌هایی مانند موشک، بال یا آهن‌ربا برای جمع‌کردن آیتم‌های بیشتر از جمله ویژگی‌هایی هستند که در طول مراحل با آنها روبرو می‌شوید.

دانلود بازی Wobblers

اگر لیست ماه‌های گذشته را از دست داده‌اید می‌توانید با کلیک برروی لینک‌های پایین به صفحه‌ی معرفی بازی‌ها دسترسی پیدا کنید:

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار