کد خبر: ۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۹ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 22
خوشبختانه هر روز به تعداد بازی های یونیورسال استور ویندوز ۱۰ افزوده می شود و این پیشرفت ویندوز ۱۰ موبایل همگام با ویندوز ۱۰ دسکتاپ را به همراه دارد که مایه خوشحالی است. حال بازی جذاب Tower оf Elements وارد استور ویندوز ۱۰ شده است که در سبک پازلی است و گیم پلی خوبی بهره می برد.

به گزارش آی تابناک : با استفاده از هوش و ذکاوت خود موانع بی شمار سر راه خود را بردارید و مراحل را به پایان برسانید. این بازی قبلا از این برای اندروید منتشر شده بود و حال برای ویندوز ۱۰ در دسترس است تا کاربران این پلتفرم نیز از تجربه کردن آن محروم نمانند که البته منتشر شدن بازی به صورت یونیورسال آن را از سایر پلتفرم ها متمایز می کند.

این بازی زیبا و جذاب امروز وارد استور شده است البته احتمال می دهم این سبک از بازی برای خیلی از شما آشنا باشد چون قبلا نمونه آن را در گوشی های سونی اریکسون دیده ایم فقط با این تفاوت که در آن یک پسر بچه شخصیت اصلی بازی بود و مقداری محیط بازی فرق می کرد. خلاصه کلام اگر دنبال یک بازی سرگرم کننده و خاطره انگیز هستید این بازی قطعا به دل شما می نشیند.

بازی Tower оf Elements دارای ۵۰ مرحله در ۵ سطح مختلف است که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. خوشبختانه بازی یونیورسال و رایگان است و امکان بازی بر روی ویندوز ۱۰ دسکتاپ ویندوز ۱۰ موبایل سرفس هاب و هالولنز را می دهد که قطعا تجربه بازی بر روی هالولنز بسیار جذاب است.

ویزگی های بازی Tower оf Elements:

  • گرافیک زیبا و جذاب همراه با صدگذاری زیبا و هماهنگ
  • ۵۰ مرحله در ۵ سطح مختلف
  • گیم پلی و تجربه کاربری بسیار عالی
  • یونیورسال
  • رایگان

هم اکنون می توانید این بازی را از استور ویندوز ۱۰ دریافت کنید و از آن لذت ببرید.  	<div class=

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار