کد خبر: ۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 19
ویندوز ویستا، سیستم عاملی که با انتقادات زیادی مواجه شده بود؛ در نهایت شکست خورد. این نقد و انتقادات چه درست بوده و چه غلط، دیگر فرقی نمیکند چرا که در تاریخ 11 آوریل، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که دیگر عمر Vista به پایان رسیده و از سوی این شرکت ساپورت نخواهد شد.

به گزارش آی تابناک : اما برای کاربرانی که هنوز از این سیستم عامل استفاده میکنند باید اعلام کنیم که سیستم عاملی که بروز رسانی نمیشود و از شرکت خاصی حمایت نشود؛ هیچگونه امنیتی ندارد در نتیجه کاربرانی که با سیستم های قدیمی کار میکنند میتوانند ویندوز 10 را جایگزین ویندوزهای قدیمی خود کنند چرا که ویندوز 10 قابلیت اجرا بر روی کامپیوترهای قدیمی با امکانات بسیار کم سخت افزاری را دارد. اگر ویستا قبل از ویندوز 10 شکست خورده بود؛ میشد گفت که مایکروسافت به دلیل فشار آوردن به کاربران، برای ارتقا سخت افزاری این کار را انجام داده است؛ ولی اکنون با وجود ویندوز 10 نیازی به ارتقا سیستم هم نیست؛ پس مایکروسافت چنین نقشه ای نداشته است.

این پست شبیه یک مراسم خاک سپاری برای ویندوز ویستا است؛ پس اگر خاطراتی از این سیستم عامل دارید یا اگر از آن متنفرید با ما به اشتراک بگذارید تا مروری بر گذشته ی ویندوز باشد.



منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار