کد خبر: ۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 19
اين براي پنجمين بار متوالي است که مايکروسافت يک بيلد جديد از پيش نمايش آپديت Creators ويندوز ۱۰ را بدون هيچ گونه قابليت جديد و تنها به جهت رفع باگ و بهبود عملکردها عرضه مي نمايد.
به گزارش آی تابناک : دو مشکل عمده اي که در بيلد جديد به شماره 15061 رفع شده مربوط به عدم نمايش برخي اتصال هاي VPN و اشکال در پخش ويديوها با فرمت MP4 در اپليکيشن پيش فرض «Movies and TV» است. برخي از بازي ها يا اپليکيشن ها که بر اساس نسخه ۹ Direct3D ساخته شده اند نيز دچار اشکال در عملکرد بودند که حالا رفع شده.

در بيلد جديد پيش نمايش ويندوز ۱۰ همچنان امکان نصب بسته هاي زباني وجود ندارد. ضمن اين که با نصب آپديت هاي جديد از کاربر براي راه اندازي مجدد سيستم درخواستي نمي شود. در اين صورت کاربر مي تواند با مراجعه به بخش «Windows Update» اين نيازمندي را بررسي نمايد.

احتمال آن وجود دارد در هنگام نصب بيلد 15061 ويندوز ۱۰ با ارور «8024a112» مواجه شويد. در اين صورت کافيست يک بار دستگاه خود را ري استارت نماييد تا مشکل حل شود. در صورت هنگ کردن مجدد دستگاه بعد از ري استارت، لازم است يک بار آن را به طور کامل خاموش و مجدداً روشن نماييد.


منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار