کد خبر: ۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 19
به نظر می رسد که با نزدیک تر شدن به تاریخ موعود برای رونمایی رسمی از گلکسی اس 8 سامسونگ، بازار شایعات و اخبار افشایی این پرچمدار نیز داغ تر و داغ تر می شود و هر ساعت، شاهد تصاویر و ویدیوهایی تازه هستیم. حالا در تازه ترین تصاویر، موبایل گلکسی اس 8 در رنگ بنفش به نمایش درآمده است.

به گزارش آی تابناک :  موبایل قابل مشاهده در تصویر تازه، هیچ تفاوتی با تصاویر افشایی قبلی ندارد و تنها وجه تمایز، در رنگ دستگاه دیده می شود. همانطور که می توان در پایین دید، این مدل از گلکسی اس 8 به بدنه پشتی بنفش و پنل اصلی مشکی رنگ تجهیز شده و کاملاً با موبایل های پیشین سامسونگ همخوانی ندارد؛ چرا که این تولیدکننده کره ای، معمولاً در پنل اصلی هم از همان رنگ پنل پشتی بهره می برد.

همچنین شاهد نوعی برآمدگی باریک به دور دوربین و سنسور اثر انگشت در پشت نیز هستیم که احتمالاً برای تشخیص آسان محل قرارگیری سنسور توسط کاربر تعبیه شده اند. علاوه بر این، برآمدگی دور دوربین احتمالاً از شیشه آن در برابر شکستگی به هنگام برخورد با زمین محافظت خواهد کرد. به جز این ها، تفاوت چشمگیری با تصاویر قبلی به چشم نمی خورد و دستگاه کماکان با نمایشگر خمیده اش، ظاهری بسیار دل فریب دارد.

ناگفته نماند که سامسونگ به صورت رایج پرچمدارانش را در رنگ های گوناگونی به دست مشتریان می رساند. گلکسی اس 6 و گلکسی اس 7 هر یک رنگ های جالبی داشتند که از جمله آنها می توان به رنگ سبز اس 6 اشاره کرد. این اولین باری است که شاهد استفاده از رنگ بنفش در میان اسمارت فون های سامسونگ هستیم، اما باید احتمال داد که این مدل به دست خریداران آمریکایی نرسیده و گزینه های آنها تنها به مشکی، سفید و طلایی محدود خواهد بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار