کد خبر: ۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 19
شرکت سامسونگ در نظر داشته تا 29 مارس به معرفی نسل جدید پرچمدار خود تحت عنوان گلکسی اس 8 بپردازد. این محصول انتظار می رفت تا در MWC 2017 معرفی شود اما شرکت کره ای تصمیم گرفت تاریخ دیگری را به رونمایی اختصاص دهد.
به گزارش آی تابناک :  شرکت سامسونگ در نظر داشته تا 29 مارس به معرفی نسل جدید پرچمدار خود تحت عنوان گلکسی اس 8 بپردازد. این محصول انتظار می رفت تا در MWC 2017 معرفی شود اما شرکت کره ای تصمیم گرفت تاریخ دیگری را به رونمایی اختصاص دهد.

تاکنون شایعات متعددی  پیرامون مشخصات و ویژگی های گلکسی اس 8 منتشر شد و حال به تازگی گزارش جدید می گوید گلکسی اس 8 به اسکنر چهره مجهز است. این ویژگی جایگزین اسکنرعنبیه چشمی بوده که پیش از این در گلکسی نوت 7 به کار گرفته شده بود. در مشخصات باید به صفحه نمایش QHD+، پردازنده اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا و برخی دیگر اشاره داشت.

گلکسی اس 8 نسخه پلاس خواهد داشت که با قیمتی نزدیک به 1000 دلار عرضه می شود. در اخباری مرتبط دو محصول جدید سامسونگ 21 آوریل روانه بازار می شوند.


منبع : نواندیش
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار