کد خبر: ۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 19
وقتي که ساعت هاي هوشمند براي نخستين بار وارد صحنه شدند، بسياري آنها را به خاطر ظاهر نه چندان جذابشان مورد انتقاد قرار دادند. اما طي سال هاي اخير، طراحي پوشيدني ها دستخوش تغييرات فراوان شده و با ورود برندهاي توليدکننده محصولات لوکس، شاهد ساعت هاي هوشمند خوش بر و رو تري هستيم. حالا Montblanc يکي از تازه ترين برندهاي لوکسي است که وارد اين عرصه شده؛ توليدکننده اي که احتمالاً شهرت زيادي به خاطر قلم ها و برخي از ساعت هاي غيرهوشمندش دارد.
به گزارش آی تابناک : برخلاف موبايل هاي هوشمند، ساعت هاي هوشمند از منظر سخت افزاري چندان با يکديگر متفاوت نيستند؛ بهرحال هرچه نباشد، در چنين فضاي کوچکي تنها مي توان سخت افزار مشخصي را جا داد. ساعت Montblanc Summit نيز از اين قاعده مستثني نبوده و به «پلتفرم» اسنپدراگون وير 2100 کوالکام و 4 گيگابايت حافظه داخلي تجهيز گشته است. اين ساعت از سنسور ضربان قلب داخلي نيز بهره مي برد تا سلامتي تان را پايش کند و البته، Android Wear 2.0 را به اجرا در مي آورد.

شايد تنها نقطه تفاوت ساعت هاي هوشمند، کيفيت ساخت و ظاهر آن ها باشد هرچند که اکثر توليدکنندگان ترجيح مي دهند ظاهر کلاسيک ساعت ها را حفظ کنند. اما همانطور که مي توان انتظار داشت، Montblanc Summit از اين منظر مي تواند نسبت به همتايانش برتري داشته باشد. به عنوان مثال، نمايشگر 1.39 اينچي و امولد دستگاه، از شيشه ياقوت کبود با انحنايي جزئي بهره مند است که مشابه آن را در هيچ ساعت هوشمندي نديده ايم.

اين ساعت هوشمند قرار است در چهار شکل مختلف و به همراه 4 بند متفاوت به دست مشتريان برسد و امکان شخصي سازي هرچه بيشتر آن نيز مهيا شده است. در واقع به گفته Montblanc، ساعت Summit مي تواند تا 300 ظاهر مختلف داشته تا با سليقه هر شخصي به خوبي جور در آيد. البته براي اين مقدار از شخصي سازي، قيمت پايه 16 هزار دلاري نيز در نظر گرفته شده که مسلماً هرکسي قادر به پرداختش نيست.


منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار