کد خبر: ۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 19
با گذشت سه ماه از زمان عرضه سوپر ماریو ران روی iOS، بالاخره تاریخ انتشار بازی موبایلی محبوب نینتندو برای پلتفرم اندروید نیز مشخص شد. بر اساس اخبار منتشر شده، گویا نینتندو زمان عرضه سوپر ماریو ران را برای اندروید ۲۳ مارس یا سوم فروردین ماه در نظر گرفته است.

به گزارش آی تابناک : در کنار این موضوع همین چند وقت پیش بود که دومین بازی موبایلی ژاپنی‌ها یعنی Fire Emblem: Heroes برای اندروید و iOS به طور هم‌زمان منتشر شد. عرضه بازی‌های بزرگ این شرکت روی موبایل نشان از برنامه‌های منسجم نینتندو برای پا گذاشتن به دنیای تلفن‌های هوشمند دارد.

دو بازی Super Mario Run و Pokemon Go جزو جنجالی‌ترین عنوان های موبایلی عرضه شده در سال گذشته بوده‌اند. در حالی که پوکمون از ابتدا برای هر دو پلتفرم مطرح دنیای موبایل عرضه و با استقبال خیره کننده ای هم مواجه شد، نینتندو به عنوان توسعه دهنده سوپر ماریو تصمیم گرفت ابتدا آن را برای iOS عرضه کند و پس از دریافت بازخورد از سوی کاربران نسخه اندرویدی را تولید نماید.

با این وجود Super Mario Run به عنوان پربازدیدترین برنامه iOS سال شناخته شد و این بازی که در ماه دسامبر برای iOS عرضه شده بود تاکنون درآمد 50 میلیون دلاری را برای نینتندو به ثبت رسانده است. بر اساس اطلاعات موجود، بازی Super Mario Run تا پایان ماه ژانویه (تقریبا 40 روز قبل) بیش از 78 میلیون بار از اپ استور اپل دانلود شده است. حالا پس از مدت‌ها انتظار کاربران اندرویدی، سرانجام زمان رسمی عرضه نسخه اختصاصی آن‌ها نیز مشخص شده است.

نینتندو در ماه ژانویه، زمان عرضه نسخه اندرویدی سوپر ماریو ران را ماه مارس اعلام کرده بود. این در حالی است که این شرکت، اشاره‌ای به زمان دقیق عرضه این بازی جذاب نکرده بود. حالا نینتندو در توییت جدید خود اعلام کرده Super Mario Run اندرویدی از تاریخ 23 مارس پیش روی مشتاقان قرار خواهد گرفت.

به گفته نینتندو این کمپانی در تاریخ 23 مارس (پنجشنبه 3 فروردین 96) نسخه اختصاصی اندروید از بازی سوپر ماریو Run را در گوگل پلی استور منتشر خواهد کرد. این خبر که در ابتدا توسط حساب کاربری رسمی نینتندو در توییتر منتشر شد اعلام می‌کند نسخه‌ای که در پلی استور عرضه می‌شود ورژن 2 خواهد بود و پیش ثبت نام بازی نیز که از هفته‌ها پیش آغاز شده هم‌چنان ادامه دارد. در حال حاضر، صفحه ویژه‌ای برای این عنوان جذاب در فروشگاه نرم افزاری گوگل قرار گرفته اما فعلا امکان دانلود سوپرماریو ران از پلی استور گوگل وجود ندارد. به بیان دیگر، صفحه فعلی تنها امکان پیش ثبت نام را برای دریافت اعلان‌های مربوط به عرضه بازی فراهم می‌کند.

ظاهرا در به‌روزرسانی 2.0.0 کاراکترهای جدیدی به بازی اضافه خواهند شد که می‌تواند به جذابیت آن اضافه کند. ورژن دوم سوپر ماریو ران چند شخصیت اضافه می‌کند و کاربران می توانند به انتخاب خود با هر یک از کاراکترهای دوست داشتنی بازی محبوب و شگفت انگیز نینتندو، مراحل را پشت سر بگذارند.

لازم به ذکر است که سوپر ماریو ران اندروید، هیچ تفاوتی با نسخه iOS آن ندارد و بازی در نهایت تجربه‌ای یکسان در اختیار کاربران می‌گذارد. هم‌چنین مانند نسخه iOS، تمامی مراحل سوپر ماریو ران روی اندروید رایگان نیستند و کاربران می‌بایست برای دسترسی کامل هزینه‌ای ۹.۹۹ دلاری را متحمل شوند.



منبع : فون آرنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار