کد خبر: ۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 18
پس از انتشار بیلد ۱۵۰۵۸ ویندوز ۱۰ مایکروسافت نحوه انتشار به روز رسانی ها را تغییر داده است تا کاربران حتی در حالت اتصال اینترنت محدود نیز برخی به روز رسانی ها را دریافت کنند.

به گزارش آی تابناک : پیش تر به دلیل شکایات کاربران دریافت به روز رسانی های ویندوز ۱۰ در حالت اتصال اینترنت metered متوقف می شد تا آن دسته از کاربران ویندوز ۱۰ که دریافت به روز رسانی های حجیم ویندوز آنها را مجاب به پرداخت های زیاد در استفاده از اینترنت می کرد از این مشکل رها شوند. یه همین دلیل بود که مایکرسافت حتی در حالت اتصال با سیم نیز قابلیت محدود کردن اتصال به اینترنت را در اختیار کاربر قرار داد. اما به نظر می رسد که بیلد ۱۵۰۵۸ دریافت به روز رسانی ها را در اپدیت کریترز تغییر داده است.

در نوشته بالا که در قسمت آپدیت ویندوز در بیلد ۱۵۰۵۸ به بعد نشان داده می شود مشخص است که برخی به روز رسانی ها حتی در حالت اتصال با محددیت هم دریافت می شود. این ممکن است برای برخی کاربران که برای حجم اینترنت در برخی کشور ها مانند ایران هزینه های زیادی پرداخت می کنند نگران کننده باشد. مایکروسافت به همین منظور گفته است که قرار نیست آپدیت های حجیم در این حالت دریافت شود و ممکن است برخی به روز رسانی های کم حجم و مهم در برای انتشار در آینده برنامه ریزی شود.

در این باره شفاف سازی از سمت مایکروسافت صورت نگرفته که این به روز رسانی ها چه مقدار از پهنای باند و حجمی مصرف خواهند کرد و تنها به گفته اینکه به روز رسانی ها برای اجرای روان و به روز ویندوز هستند بسنده شده است.


منبع : NEOWIN

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار