کد خبر: ۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 18
اپل بعد از ۱۲ روز که به تبليغ بازي‌هاي مستقل پرداخت اعلام کرد که بخش جديدي به اسم بازي‌هاي مستقل راه اندازي کرده است. اين بخش به شکل اختصاصي به بازي‌هاي مستقل مربوط مي‌شود و به همين دليل انتظار داريم که افراد بيشتري با اين دسته از بازي‌ها آشنا شوند.
به گزارش آی تابناک : اين اقدام اپل مورد توجه بسياري از بازي‌سازان مستقل هم قرار گرفت. به طور مثال «ايتاي کرن» (Itay Keren) سازنده‌ي بازي معمايي Mushroom 11 در اين‌باره گفته:« اضافه شدن بخش بازي‌هاي مستقل به فروشگاه اپ استور باعث مي‌شود که مردم بيشتر با اين عنوان‌ها آشنا شوند. بازي‌هاي مستقل از نظر قيمت و سبک بسيار متفاوت هستند. ديده شدن اين بازي‌ها باعث مي‌شود که سازندگان آن‌ها هم انگيزه بيشتري براي ادامه فعاليت خودشان به دست بياورند.»

بازي‌ها مستقل در برخي موارد از بازي‌هاي بزرگ هم بهتر هستند. به طور مثال عنوان‌هايي مانند Limbo و ‌Bastion و کلي بازي ديگر به شکل مستقل براي پلتفرم‌هاي موبايل، کنسول‌هاي بازي و کامپيوترهاي شخصي عرضه شده که تجربه کردن آن‌ها بسيار لذت بخش و جذاب است. اگر دوست داريد خودتان را با يکسري بازي هيجان انگيز و جذاب سرگرم کنيد، قطعا به سمت بازي‌هاي مستقل برويد و آن‌ها را بازي کنيد.



منبع : دیجی کالا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار