کد خبر: ۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 18
بنا به گزارش دیجی‌تایمز، مایکروسافت نسل جدید لپ‌تاپ سرفیس بوک را در ماه آینده معرفی خواهد کرد.

به گزارش آی تابناک : مایکروسافت با معرفی لپ‌تاپ سرفیس بوک که از نمایشگر جداشونده بهره می‌برد، همه را شگفت‌زده کرد؛ اما این غول نرم‌افزاری شاید قابلیت تبلت شدن را در سرفیس بوک ۲ ارائه نکند. دیجی‌تایمز گزارش داده است که سرفیس بوک جدید مایکروسافت وارد مرحله‌ی تولید انبوه شده و شاید در اواخر ماه آوریل به‌طور رسمی معرفی شود. از آنجا که آخرین شایعات در مورد این دستگاه در سال گذشته منتشر شد، این برنامه‌ی زمانی برای معرفی این محصول بسیار عجیب به نظر می‌رسد؛ اما دیجی‌تایمز همچنین مدعی شده است که مایکروسافت به‌جای طراحی ۲ در ۱ کنونی از طراحی تاشو در تولید سرفیس بوک ۲ بهره خواهد گرفت.

از آنجا که دیجی‌تایمز سابقه‌ی زیادی در ارائه‌ی این نوع پیش‌گویی‌ها دارد، نمی‌توان این گزارش را کاملا واقعی دانست؛ با این وجود باید اشاره کنیم که همین منبع پیش از این و در سال گذشته گزارش‌های صحیحی در مورد برنامه‌های مایکروسافت برای معرفی کامپیوتر All in One سرفیس استودیو منتشر کرده بود. گفته می‌شود سرفیس بوک ۲ از نمایشگری ۱۳.۵ اینچی بهره خواهد برد و به دلیل استفاده از طراحی جدید، قیمت مدل پایه‌ی آن ۱۰۰۰ دلار خواهد بود. افزون بر این، دیجی‌تایمز اعلام کرده است که مایکروسافت در سال گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه سرفیس بوک به فروش رسانده و این در حالی است که میزان تقاضا برای این محصول محدود بوده؛ چراکه سبک طراحی جداشونده‌ی آن با محصولات سری سرفیس‌پرو در تناقض است.

مایکروسافت در ماه اکتبر سرفیس بوک‌ خود را با اعمال بهبود در عملکرد این محصول به‌روزرسانی کرده است. این تغییرات به‌منظور ارتقاء عمر باتری و پشتیبانی بهتر از گرافیک در نظر گرفته شده است. بسیاری انتظار دارند مایکروسافت لپ‌تاپ سرفیس بوک ۲ را نسبت به نسل قبلی این محصول به‌طور کامل بازطراحی کند. اگر این بار هم گزارش دیجی‌تایمز صحت داشته باشد، در ماه آینده از برنامه‌های مایکروسافت برای نسل جدید سرفیس بوک آگاه خواهیم شد.




منبع : THEVERGE

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار