کد خبر: ۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 16
عکس‌های جدیدی از مدل مشکی گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ سامسونگ منتشر شده است.

به گزارش آی تابناک : گوشی‌ گلکسی اس ۸ بار دیگر رخ‌نمایی کرد. اگر نگاهی به تصاویر جدید این محصول داشته باشید؛ از همین حالا می‌توانید با شکل و ظاهر پرچم‌دار بعدی  سامسونگ آشنا شوید. همان‌طور که می‌بینید، این بار عکس‌های مدل تماما مشکی گلکسی اس ۸ فاش شده است و علاوه بر این، تصاویر جدید بسیار واضح هستند و به همین دلیل می‌توان تفاوت‌هایی بین این عکس‌ها و تصاویری که قبلا از گلکسی اس ۸ لو رفته است، مشاهده کرد. شاید در حال حاضر گلکسی اس ۸ به‌عنوان گوشی هوشمندی شناخته شود که بیشترین اطلاعات و تصاویر از آن فاش شده است. با توجه به تعداد زیاد خبرها و تصاویری که از این محصول در چند وقت اخیر به دست آمده، اکنون می‌دانیم که پرچم‌دار جدید سامسونگ دقیقا چه ظاهری خواهد داشت.

galaxy s8

همان‌طور که در عکس‌های جدید گلکسی اس ۸ می‌بینید، این محصول از نمایشگری خمیده از نوع سوپر امولد بهره می‌برد. بنا به شایعات، این صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی باست و رزولوشن کیو اچ‌دی (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) ارائه می‌دهد. همچنین گلکسی اس ۸ از طراحی بدون حاشیه بهرهخواهد برد و در واقع حاشیه‌ی نمایشگر در پنل جلویی این محصول بسیار باریک خواهد بود.

البته در این تصاویر هنوز مشخص نیست که دقیقا حاشیه‌ی نمایشگر چقدر خواهد بود؛ زیرا صفحه‌نمایش دستگاه در این عکس‌ها خاموش است. البته پیش از این چندین تصویر از نمایشگر روشن گلکسی اس ۸ منتشر شده که میزان حاشیه‌‌های این دستگاه را به‌خوبی نشان می‌دهد. لوگوی سامسونگ در پشت این گوشی هوشمند درج شده است. علاوه بر این در بخش پشتی یک دوربین تکی به چشم می‌خورد که سنسور اثر انگشت هم در کنار آن تعبیه شده است و در سمت دیگر دوربین شاهد فلش ال‌ای‌دی و احتمالا سنسور سنجش ضربان قلب هستیم. گلکسی اس ۸ یک گوشی‌ بسیار باریک است و علاوه بر این با توجه به تصاویر فاش شده از این محصول، به نظر می‌رسد با یک دستگاه کشیده مواجه خواهیم بود. باید اشاره کنیم که احتمالا حاشیه‌های این گوشی پرچم‌دار بسیار باریک هستند و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی این دستگاه مسلما چشم‌گیر خواهد بود.

شاید گلکسی اس ۸ پلاس هم در کنار گلکسی اس ۸ معمولی در رویداد ۲۹ مارس سامسونگ در شهر نیویورک معرفی شود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سامسونگ پیش از این تاریخ معرفی گوشی پرچم‌دار جدید خود را تأیید کرده است. دو مدل از گلکسی اس ۸ به بازار عرضه خواهد شد که یک نسخه از پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۵ بهره خواهد برد و مدل دیگر به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ تجهیز خواهد شد و مثل همیشه سامسونگ هر مدل را برای برخی از مناطق جهان در نظر گرفته است.

galaxy  s8

سیستم‌عامل پیش‌فرض گوشی‌ گلکسی اس ۸ اندروید نوقا خواهد بود که رابط کاربری اختصاصی سامسونگ روی آن اعمال شده است. علاوه بر این پرچم‌دار جدید سامسونگ به‌احتمال زیاد از یک دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی به نام بیکسبی بهره خواهد گرفت که با کلید سخت‌افزاری مخصوصی فعال می‌شود. انتظار می‌رود گلکسی اس ۸ از ۴ گیگابایت رم بهره ببرد؛ ولی گفته‌ می‌شود نسخه‌ی مخصوص چین این محصول با ۶ گیگابایت رم همراه خواهد بود. در هر صورت زمان زیادی تا معرفی رسمی گلکسی اس ۸ باقی نمانده است و مطمئنا به‌زودی تمامی مشخصات و ویژگی‌های این محصول مشخص خواهند شد.

گلکسی اس 8

گلکسی اس 8

galaxy s8



منبع : ANDROIDHEADLINES

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار