کد خبر: ۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 16
نینتندو سوئیچ جذابیت‌های زیادی دارد که یکی از آن‌ها ظاهر و همینطور قابل حمل بودن این کنسول است. اما از اصلی‌ترین ویژگی‌های هر کنسول، بازی‌هایی است که برای آن منتشر می‌گردند. تا کنون چند عنوان بازی برای این کنسول معرفی شده که در این نوشته به بررسی و معرفی آنان خواهیم پرداخت.

به گزارش آی تابناک : 

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

 تاریخ عرضه: عرضه شده

بازی های نینتندو سوئیچ : The Legend of Zelda: Breath of the Wild

یکی از بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ سری بازی های The Legend of Zelda است که همیشه از بهترین‌ها بوده‌اند و آخرین سری آن یعنی Breath of the Wild هم توانسته همان راه را ادامه بدهد و این بار به بهترین بازی قرن تبدیل شود! این سری بازی ماجراجویی از سال ۱۹۸۶ ساخته شده و تا کنون ادامه داشته است. محیط این بازی جهان باز، بسیار بزرگ و کمی شبیه سری بازی‌های Witcher اما با گرافیکی متفاوت‎تر است.

۲-۱-Switch

تاریخ عرضه: عرضه شده

2-1-Switch

نینتندو بجای Wii Sports بازی متفاوتی را برای سوئیچ عرضه کرده است که توانایی‌های بیشتر این دستگاه را هم نمایان می‎کند. در واقع این بازی متشکل از چند مینی گیم است و از سیستمی پیروی می‌کند که نینتندو نامش را HD Rumble گذاشته است. با این بازی می‌توانید با یکدیگر دوئل کنید، شیر بدوشید و چندین مینی گیم دیگر که دور همی‌های شما را جذاب‌تر می‌کند. البته این بازی نتوانسته است امتیازات خوبی را از منتقدان بدست آورد.

Mario Kart 8 Deluxe

 تاریخ عرضه: ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت)

Mario Kart 8 Deluxe

شاید نینتندو Mario Kart ۹ را عرضه نکند اما به زودی نسخه دلوکس Mario Kart 8 برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد. در این نسخه علاوه بر اشیا و خودروهای جدید و بهینه‌سازی شده مختلف، ۵ کاراکتر جدید به بازی اضافه شده‌اند و همینطور مشکلات Mario Kart 8 هم برطرف شده است. این بازی که در سبک مسابقه‌ای است، محیطی دوست داشتنی و کاراکترهای جذابی دارد.

Splatoon 2

 تاریخ عرضه: اواسط ۲۰۱۷

Splatoon 2

این بازی ادامه بازی سری اول بازی Splatoon است. این بازی در سبک تیراندازی بوده و شما در آن با رنگ‌ها سر و کار دارید. در نسخه شماره ۲ این بازی سلاح‌ها و همینطور و قابلیت‌های جدید به آن افزوده شده که از جمله آنها می‌توان به قابلیت بازی به صورت چند نفره و با استفاده از چند کنسول جداگانه اشاره نمود.

Arms

تاریخ عرضه: فصل بهار

Arms

از بازی‌های جالب دیگر سوئیچ Arms است. همانطور که از اسمش پیداست، Arms یک بازی بوکسی است و شما باید هر Joy-Con را در یک دست خود بگیرید و با دست‌های فنری خود با طرف مقابل مبارزه کنید. Joy-Con یک کنترلر واکنشگراست و ضربه‌ها را تشخیص می‌دهد.

Super Mario Odyssey

 تاریخ عرضه: تعطیلات ۲۰۱۷

Super Mario Odyssey

سری بازی‌های Super Mario برای نینتندو خیلی حیاتی هستند. حال نینتندو قصد دارد یک بازی هیجان‌انگیز و دوست داشتنی دیگر از این سری را با نام Super Mario Odyssey در تعطیلات عرضه کند.

این بازی پیروی از باز‌ی‌های Super Mario 3D World و Galaxy است که مراحل خوبی هم داشت. در این سری بازی‌های Mario، نینتندو فراتر از سرزمین قارچ‌ها رفته و به مکان‌هایی مثل نیویورک، Uncanny Valley (دره توهم)، جنگل اشباح و جاهای دیگر قدم گذاشته است.

Snipperclips

تاریخ عرضه: عرضه شده

Snipperclips

یکی از بهترین بازی‎های سوئیچ Snipperclips است. نینتندو به بازی‌سازان مستقل توجه ویژه‌ای دارد، از این رو این بازی‌ها بخش ویژه‌ای از نینتندو سوئیچ محسوب می‌شوند. در این بازی جالب دو نفره شما باید با Joy-Con خود باید با ابزار موجود مراحل را طی کنید. این بازی با استایل کاغذی‌اش بسیار شبیه به بازی‌های موبایل است اما در کنسول سوئیچ هیجان زیادی دارد.

 

منبع : نیواطلس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار