تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 16
انتظار هواداران گوشی های مقرون به صرفه‌ی هوآوی به سر رسید؛ گوشی هوآوی پی ۱۰ لایت به صورت غیر رسمی رونمایی شد.

به گزارش آی تابناک : زمانی که گوشی هوآوی پی ۱۰ به صورت رسمی در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2017 معرفی شد، سر و صدای زیادی را به پا کرد و با اسقبال و هیجان بسیاری روبرو شد. اما بسیاری از هوادارن بزرگترین تولید کننده‌ی چینی گوشی های هوشمند، به دنبال نسخه‌ی مقرون به صرفه‌ی جدیدترین پرچمدار این کمپانی بودند که بنا بر شایعات، همان گوشی هوآوی پی ۱۰ لایت بود.

Slashleaks (فاش کننده محبوب اخبار تکنولوژی)، تصویری از مراسم معرفی گوشی هوآوی پی ۱۰ لایت را به نمایش گذاشته که مشخصات و برچسب قیمتی دستگاه را مشخص می‌کند. از آنجاییکه کمپانی هوآوی هیچ سر و صدایی را در فضای آنلاین ایجاد نکرده، می‌توان نتیجه گرفت که  پرچمدار مقرون به صرفه‌ی هوآوی طی رویدادی که پشت درهای بسته برگزار شده، معرفی شده است.

Slashleaks (فاش کننده محبوب اخبار تکنولوژی)، تصویری از مراسم معرفی گوشی هوآوی پی 10 لایت را به نمایش گذاشته که مشخصات و برچسب قیمتی دستگاه را مشخص می‌کند.

وشی هوآوی پی 10 لایت از نمایشگر 5.2 اینچی تمام اچ دی با رزولوشن 1080 IPS، پردازنده‌ی هشت هسته ای Kirin 655، رم 4 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی، دوربین اصلی 12 مگاپیسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی برخوردار شده است.

مشخصات گوشی هوآوی پی ۱۰ لایت

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، گوشی هوآوی پی ۱۰ لایت از نمایشگر ۵.۲ اینچی تمام اچ دی با رزولوشن ۱۰۸۰ IPS، پردازنده‌ی هشت هسته ای Kirin 655، رم ۴ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار شده است. این دستگاه با قیمت ۱۲۹۹ یوان به فروش می رسد؛ اما با توجه به برچسب قیمتی یک فروشگاه آنلاین ایتالیایی، این دستگاه در اروپا با قیمت ۳۵۰ یورو به فروش می‌رسد که از قیمت اعلام شده در مراسم، بیشتر است.

در این رویداد مشخص شد که گوشی هوآوی پی ۱۰ لایت از تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین)  در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

منبع: gizmochina

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار