کد خبر: ۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 16
AGM که در زمینه‌ی تولید گوشی‌های مقاوم فعالیت می‌کند، قرار است محصول جدیدش با نام ایکس 2 را به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز کند.
به گزارش آی تابناک : AGM کمپانی تولیدکننده‌ی گوشی‌ هوشمند با بدنه‌ی مقاوم است. این کمپانی، محصول جدیدی در دست ساخت دارد که از نظر مشخصات سخت‌افزاری می‌توان آن را یک گوشی‌ هوشمند بالارده دانست.

کمپانی AGM در نمایشگاه MWC 2017 اعلام کرد که پرچم‌دار جدید این کمپانی مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 و ۸ گیگابایت حافظه رم است. این مشخصات، باعث می‌شود محصول جدید AGM از پرچم‌داران فعلی که در بازار موجود هستند، قدرتمندتر باشد.

این گوشی‌ هوشمند که ایکس 2 نام دارد، احتمالا در ماه‌های آینده رونمایی می‌شود. البته زمان رونمایی کاملا منطقی به نظر می‌رسد؛ زیرا در شرایط فعلی، تراشه اسنپدراگون 835 به مقدار کافی تولید نشده است و کمپانی‌های زیادی منتظر تولید این تراشه هستند تا در محصولات جدیدشان از قدرتمندترین تراشه کوالکام استفاده کنند.

گوشی‌ هوشمند ایکس 2 دارای حافظه ذخیره‌سازی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت است که می‌تواند نیاز هر کاربری را برطرف سازد. این میزان تقریبا در کمتر گوشی هوشمندی یافت می‌شود. مانند اکثر تگوشی‌های هوشمند پرچم‌دار فعلی، ایکس 2 نیز در بخش پشتی از دوربین دوگانه بهره می‌برد.

یک باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت نیز در ایکس 2 استفاده شده است تا کاربران بتوانند برای مدت زیادی نسبت به شارژ مجدد گوشی هوشمندشان بی‌نیاز باشند. ایکس 2 از ارتباطات گیگابیت LTE پشتیبانی می‌کند. در این گوشی‌ هوشمند از چهار آنتن برای بهره بردن از 4×4 MIMO استفاده شده است که از موارد مورد نیاز برای ارتباطات گیگابیت LTE است.

از آنجا که کمپانی AGM در زمینه تولید تلفن‌های هوشمند با بدنه مقاوم کار می‌کند؛ ایکس 2 طراحی بسیار مقاومی دارد و دارای گواهی IP68 است که باعث می‌شود در برابر نفوذ ذرات گرد و خاک در امان باشد. این گوشی هوشمند همچنین به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب آسیب نمی‌بیند.

ایکس 2 را می‌توان جانشین گوشی هوشمند ایکس 1 خواند که از تراشه اسنپدراگون 617 بهره می‌برد و همراه با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی راهی بازار شد. در پشت ایکس 1 از دوربین دوگانه استفاده شده بود که از دو حسگر ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد و باتری با ظرفیت ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت وظیفه تأمین انرژی آن را بر عهده داشت.

ایکس 1 با برچسب قیمت ۴۸۰ دلاری روانه بازار آمریکا شد. البته این موضوع به معنی این نیست که ایکس 2 نیز به قیمت ۴۸۰ دلار عرضه می‌شود؛ مخصوصا اگر بخواهیم مشخصات سخت‌افزاری بسیار قدرتمند این گوشی هوشمند را در نظر بگیریم. با این حال، انتظار می‌رود قیمت ایکس 2 کمی بالاتر از ایکس 1 باشد.




منبع : دیجیتال ترندز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار