کد خبر: ۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 16
همانطور که می‌دانید شرکت اپل هنوز خبرهای رسمی را درباره آیفون جدید سال جاری منتشر نکرده است؛ اما در دنیای مجازی شایعات متعددی همراه با طرح‌های مفهومی منتشر شده است. به تازگی طرح مفهومی جدیدی منتشر شده که طراحی آیفون ۸ را نشان می‌دهد که شاید به چیزی که کاربران انتظارش را می‌کشند شبیه باشد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

به گزارش آی تابناک : شرکت اپل قرار است که در ماه سپتامبر سال جاری میلادی گوشی هوشمند آیفون ۸ را معرفی کند، البته هنوز هیچگونه جزئیاتی از طراحی این دستگاه منتشر نشده است. طرح مفهومی جدید این دستگاه، جزئیاتی از آن را نشان داده است، احتمال این همان طراحی است که کاربران منتظرش بوده‌اند.

آنطور که از شایعات پیدا است شرکت اپل طراحی آیفون ۸ را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد، این دستگاه دارای کم‌ترین حاشیه صفحه نمایش است. در ادامه شایعات اعلام شده که شرکت اپل، دستیار هوشمند سیری را در دنیای واقعیت می‌افزاید که برای شناسایی مکان‌های دیدنی جهان و کارهایی از این قبیل است. البته هنوز جزئیاتی از این مسئله مشخص نشده است و به صورت کلی انتظار می‌رود تغییرات عمده‌ای در این سیستم هوشمند ایجاد شود. ویژگی‌های جدید سیری می‌تواند تاثیر بسیاری در افزایش طرفداران این دستگاه داشته باشد.

طراحی آیفون 8

سیری قرار است که بخش بزرگی از آیفون ۸ باشد، به طوری که آیکن خازنی در دکمه فیزیکی دستگاه برای فراخوانی تعبیه شده است. تصویر منتشر شده از رندر این دستگاه گویای همه چیز است. در حال حاضر خبرهای دقیقی در این باره منتشر نشده؛ اما انتظار می‌رود که بیشتر شایعات به واقعیت نزدیک باشند. طراحی آیفون ۸ در این تصاویر مفهومی نمای ایده‌آل آن را نشان می‌دهد که بدون شک طرح دلخواه بسیاری از کاربران و طرفداران این گوشی هوشمند است.

طراحی آیفون 8

به هر حال شرکت اپل در ماه سپتامبر آینده آیفون ۸ را معرفی خواهد کرده و پرده را از تمامی واقعیت‌ها بر می‌دارد. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای دقیق‌تر در این باره باشیم.

منبع : phonearena

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار