کد خبر: ۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 15
همراه اول به مشترکانش در ایام نوروز تا ۵۰ هزار تومان هدیه می‌دهد. برای دریافت این هدیه مشترکان همراه اول باید ثبت نام کنند.

به گزارش آی تابناک : همراه اول مانند سال‌های قبل برای مشترکانش هدیه در نظر گرفته است. این هدیه امسال یکی از ۵ مبلغ در نظر گرفته‌شده از یک هزار تا ۵۰ هزار تومان است.

مشترکان همراه اول می‌توانند برای دریافت عیدی همراه اول از آغاز روز یکم تا پایان روز سیزدهم فروردین ۹۶ برای دریافت هدیه‌ی خود ثبت نام کنند. 

همراه اول مبالغ هدیه را اعلام نکرده است؛ اما با توجه به اطلاعات منتشرشده توسط این اپراتور، دو مبلغ یک هزار و ۵۰ هزار تومان در میان ۵ مبلغ هدیه‌ی همراه اول وجود دارند.

مشترکان همراه اول پس از ثبت‌نام و مشخص شدن این هدیه، می‌توانند از اعتبار تعیین‌شده برای تماس درون شبکه، پیامک درون شبکه و استفاده از اینترنت همراه به‌صورت مصرف آزاد، بهره‌مند شوند. 

توجه داشته باشید استفاده از تماس درون شبکه مربوط به شبکه مخابرات ایران یعنی اپراتور ثابت مخابرات و اپراتور سیار همراه اول است.

ثبت نام و دریافت هدیه در این طرح تنها یک‌بار برای هر مشترک دائمی و اعتباری همراه اول در روزهای یکم تا سیزدهم فروردین سال آینده مجاز است و هدیه همراه اول، از زمان دریافت تا پایان روز سیزدهم فروردین ۱۳۹۶ قابل استفاده است.

برای فعال‌سازی این هدیه باید یک کد USSD شماره‌گیری شود که هنوز توسط همراه اول اعلام نشده است و احتمالاً از طریق پیامک به مشترکان دائمی و اعتباری اعلام خواهد شد.



منبع : همراه اول
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار