تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 15
شرکت ال جی امروز از گوشی پایین رده‌ای با نام فورچون (Fortune) پرده برداشت که با قیمت 90 دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. با تک بوک همراه باشید.

به گزارش آی تابناک : ال جی پایین رده‌ی جدید خود را از طریق اپراتور کریکت وایرلس عرضه می‌کند و کاربران می‌توانند با بهره‌مندی از یکی از طرح‌ها، گوشی مذکور را با قیمت 90 دلار خریداری کنند.

گوشی ال جی فورچون دارای مشخصات سخت‌افزاری پایین رده‌ای است و از صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 480 در 854 پیکسل، پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت کلاک 1.1 گیگاهرتز، حافظه رم 1.5 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره می‌برد، البته می‌توان فضای ذخیره‌سازی داخلی را از طریق کارت حافظه میکرو اس دی تا 32 گیگابایت ارتقا داد. انرژی موردنیاز گوشی فورچون از طریق باتری 2500 میلی آمپرساعتی تأمین می‌شود که شارژ دهی خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دوربین این گوشی مقرون‌به‌صرفه به سنسورهای 5 مگاپیکسلی مجهز شده، دوربین اصلی آن دارای فوکوس خودکار و فلش LEDبوده و دوربین سلفی قادر به ثبت تصاویر HDR است.

گوشی ال جی فورچون به اندروید 6.0 مارشمالو مجهز شده و از قابلیت‌های ویژه ال جی چون "ناک کُد" و Quick Memo+ بهره  می‌برد. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، دکمه‌ی پاور این پایین رده ال جی همانند گوشی‌های قبلی، در بدنه‌ی پشتی تعبیه‌شده است.

گوشی ال جی فورچون

گوشی ال جی فورچون

گوشی ال جی فورچون

گوشی ال جی فورچون

 

منبع : lg

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار