کد خبر: ۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 14
اینترنت دانلود منیجر به عنوان بهترین و محبوب ترین نرم افزار دریافت فایل شناخته شده است که می تواند تا 5 برابر سرعت دانلود را افزایش دهد.
به گزارش آی تابناک : امروزه در فضای وب بیش از هرچیز، تبادل و اشتراک فایل صورت میگیرد و از کاربران ساده تا حرفه ای درگیر آن هستند. این موضوع باعث شده تا تمامی کاربران به دنبال ابزاری برای دریافت فایل ها باشند. نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (Internet Download Manager) که به اختصار IDM نامیده می شود، به عنوان بهترین و محبوب ترین نرم افزار دانلود شناخته شده است. برنامه های زیادی برای دانلود وجود دارد اما این نرم افزار به طور کاملا تخصصی در حوزه دانلود فایل فعالیت می کند.

Internet Download Manager می تواند فایل های شما را با سرعت 5 برابر ببیشتر از حد معمول دانلود کند. از دیگر ویژگی های نرم افزار IDM این است که با تمامی مرورگر ها سازگار است و شما می توانید بلافاصله پس از این که فایلی (صوتی یا تصویری) را در وب مشاهده کردید آن را دانلود کنید. بسیاری از سایت ها برای ویدئو یا فایل صوتی که در وب خود می گذارند، لینک دانلود قرار نمی دهند؛ حتی در این شرایط نیز امکان دانلود برای شما وجود دارد و شما می توانید هرفایلی را که پخش کردید، دریافت کنید.

دانلود IDM

چرا Internet Download Manager از دیگر دانلود منیجر ها برتری دارد و سرعت دانلود آن بیشتر است؟

زمانی که دانلود منیجر ها می خواهند یک فایل را دریافت کنند، مستقیما به سرور اصلی سایت منبع متصل می شوند و با کمترین اشکالی مانند قطع شدن ارتباط حتی یک لحظه، دریافت فایل شما به مشکل برخورد خواهد کرد اما نرم افزار IDM فایل ها را قطعه بندی می کند و به جای اتصال به یک سرور، از چندین سرور سایت منبع استفاده می کند. این موضوع باعث می شود تا هم سرعت دریافت فایل افزایش و هم امکان از دست رفتن اطلاعات و توقف دریافت فایل بسیار کاهش یابد.

ویژگی های نرم افزار Internet Download Manager :
افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر
پشتیبانی از زبان‌ها مختلف از جمله زبان فارسی
پشتیبانی از تمامی مرورگرها
قابلیت Speed Limiter برای مدیریت و محدود کردن سرعت دانلود
بررسی فایل ها قبل از دانلود و جلوگیری از دانلود فایل داراری ویروس
قابلیت Site Grabber جهت دانلود تمامی محتویات یک سایت
قابلیت Resume برای توقف و ادامه دانلود در زمان دیگر بدون از دست داده اطلاعات دانلود شده
امکان زمان بندی پیشرفته برای دریافت فایل
قابلیت Video Grabber برای دانلود فایل‌های تصویری در سایت‌ ها (بدون وجود لینک دانلود)

 • راهنمای نصب

1- ابتدا نرم افزار را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید.

2- در مسیر Crack\1. Disable Activation بر روی فایل موجود در پوشه ی Disable Activation کلیک راست کرده و بر روی Run as Administrator کلیک کنید و سپس بر روی دکمه ی Enter کلیک کنید.

3- فایل Setup را اجرا کرده و برنامه را نصب کنید.

4- بعد از اتمام نصب نرم افزار، برنامه را اجرا نکرده و اگر برنامه در حال اجرا بود آن را کاملاً ببندید، برای این کار اگر علامت برنامه را در کنار ساعت مشاهده کردید بر روی آن کلیک راست کرده و Exit را بزنید.

5- وارد پوشه Crack\2. Patch شوید.

6- فایل Patch.exe را در محل نصب نرم افزار که به صورت پیش فرض مسیر زیر می باشد:
C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager
کپی نموده و آن را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

7- پس از وارد کردن نام دلخواه، بر روی دکمه یRegister و سپس Patch کلیک کنید و در صورتی که نتوانست فایل مورد نیاز برای پچ را پیدا کند، در مرورگر باز شده به صورت دستی فایل IDM.exe را از محل نصب نرم افزار انتخاب کنید.

8- نرم افزار را اجرا کنید.


منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار