کد خبر: ۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 14
علي رغم اينکه حاشيه اطراف نمايشگر موبايل ها روز به روز کمتر از قبل مي شود، اما اين پيشرفت را نمي توان تحول در طراحي قلمداد کرد. با اين حال شايعات مختلف از ماه ها قبل، خبر از معرفي اسمارتفون هاي تاشو و انعطاف پذير در سال 2017 مي دهند و سامسونگ به عنوان يکي از توليدکنندگان برتر تلفن همراه و نمايشگر در جهان، بخش اعظم اين اخبار را به خود اختصاص داده.
به گزارش آی تابناک : امروز رسانه هاي کره اي گزارش مي دهند که کمپاني مورد بحث پس از سال ها تحقيق و کسب تجربه در زمينه نمايشگرهاي OLED انعطاف پذير، بالاخره در پاييز سال جاري ميلادي به رونمايي از نخستين موبايل تاشوي خود اقدام خواهد کرد، يعني تقريباً زماني که اولين آيفون مجهز به پنل OLED نيز به بازار مي آيد.

به گزارش ETNews اسمارتفون تاشوي سامسونگ، محصولي لوکس و گران قيمت خواهد بود که با استفاده از با کيفيت ترين مواد و ترکيبات موجود ساخته مي شود، و بازار محصولات منحصر به فرد را هدف قرار داده است. ظاهراً کمپاني کره اي به خاطر پيشگامي در اين عرصه، قصد دارد تا قبل از حضور رقباي ريز و درشت، حداکثر استفاده را از بازار انحصاري به عمل آورد.

منابع مطلع مي گويند توسعه اين محصول در مراحل پاياني قرار دارد و سامسونگ قصد دارد چند هزار دستگاه به عنوان نمونه توليد کرده و در اختيار شرکا و اپراتورهاي همکارش قرار دهد، تا با استفاده از نظرات و بازخوردهاي آنها بتواند در مورد توليد انبوه و عرضه تجاري موبايل هاي تاشو تصميم درستي بگيرد.

البته افراد آگاه از صنعت تلفن همراه مي گويند توليدکنندگان نمايشگر و موبايل در چين هم به سختي تلاش مي کنند تا محصولي مشابه را در بازه زماني مورد بحث به بازار عرضه کنند. چيني ها اگرچه به دانش فني و منابع کمپاني هاي بزرگي همچون سامسونگ دسترسي ندارند، اما بارها نشان داده اند که در سر هم بندي و ربودن گوي سبقت به هر قيمتي، استادند. به همين دليل احتمال دارد که پيش از معرفي رسمي محصول لوکس سامسونگ، مقام «نخستين موبايل انعطاف پذير و تاشو» به يکي از شرکت هاي چيني برسد.




منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار