کد خبر: ۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 13
لپ تاپ های مخصوص بازی عمدتا دارای قیمت های نسبتا بالایی هستند و تهیه آنها برای بسیاری از کاربران تقریبا ممکن نیست؛ به همین منظور برندهای تولید کننده جهت پر کردن این شکاف لپ تاپ هایی را تولید می کنند که برچسب قیمت آنها زیر 1000 دلار باشد. این لپ تاپ ها در سطح جهانی خصوصا آسیا و خاورمیانه بسیار مورد توجه هستند؛ در همین راستا به تازگی برترین نوت بوک های زیر 1000 دلار توسط مجموعه LapTopMag منتشر شده است که در کنار شما آنها را مرور خواهیم کرد.

به گزارش آی تابناک : 

Asus ROG GL552

ایسوس سازنده انواع لپ تاپ و مدل های مخصوص بازی است؛ ROG GL552 از سری مدل های مخصوص بازی و جمهوری گیمرهای این شرکت است؛ در همین حال Intel Core i7 6700 HQQ به عنوان قلب تپنده آن پردازش های اصلی را بر عهده دارد و کارت گرافیک GTX960M نیز پردازش های گرافیکی را در یک لپ تاپ ارزان قیمت بر عهده دارد. 16 گیگابایت حافظه رم و یک هارد دیسک با دور موتور 7200 دور در دقیقه نیز برای آن فراهم شده است. ایسوس از یک نمایشگر 15.6 اینچی در آن استفاده کرده است که دقت FHD را به همراه دارد. Asus ROG GL552 با قیمت 829 دلار در بازار موجود است.

Dell Inspiron 15 7000 Gaming

کمپانی دل محصولات مخصوص بازی خود را با نام تجاری Alienware راهی بازار می سازد؛ با این وجود نوت بوک های گیمینگ با نام دل نیز در تعداد محدود تولید می شوند. Dell Inspiron 15 7000 Gaming از جمله مدل های با ارزش خرید بالا و جدید است که از کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1050 Ti به همراه 2 گیگابایت حافظه اختصاصی بهره می برد. پردازنده نسل هفتمی اینتل با نام  Intel Core i5-7300HQ با فرکانس موثر 2.5 گیگاهرتز نیز در آن تعبیه شده است. یک نمایشگر 15.6 اینچی با پوشش دقت FHD، یک درایو SSDD با ظرفیت 256 گیگابایت و 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 از جمله دیگر مشخصات فنی آن به شمار می روند. همچنین پردازنده گرافیکی HD Graphics 630 نیز کاربردهای سبک را بر عهده دارد. طراحی زیبا و اگزوزهای عقب این لپ تاپ، کاربران را برای خرید یک محصول 799 دلاری تشویق می کنند.

Acer Aspire v15 Nitro Black Edition

کمپانی ایسر در  سال اخیر به طور جدی وارده حوزه تولید لپ تاپ های مخصوص بازی شده است و در این راه بسیار محکم قدم بر می دارد. نخستین لپ تاپ گیمینگ منحنی (Curved) و در عین حال قدرتمند ترین محصول بسته بندی شده، از جمله افتخارات ACER است. لپ تاپ های سری نیترو از جمله مدل هایی هستند که برای پردازش های سنگین و بازی تولید شده اما قیمت لپ تاپ های گیمینگ را به همراه نداشتند. Nvidia GeForce GTX 1050 به عنوان پردازنده گرافیکی این لپ تاپ است که دارای 4 گیگابایت حافظه اختصاصی است. پردازش اطلاعات در این محصول بر عهده یک پردازنده از معماری KabyLake با نام Intel Core i5-7300HQ است. 8 گیگابایت حافظه رم و یک درایو SSD M.2 با ظرفیت 256 گیگابایت نیز در آن به کار رفته است. یک نمایشگر 15.6 اینچی با پشتیبانی از دقت FHD نیز نمایش تصاویر را بر عهده دارد. این لپ تاپ بسیار باریک و توانمند با قیمت 918 دلار به فروش می رسد.

HP Omen 15t

لپ تاپ های Omen از HP عمدتا دارای قیمت بالاتر به نسبت رقبا هستند؛ اما یکی از پیکربندی های موجود از آن با نام 15t دارای پیکربندی ارزان قیمت بوده و ارزش خرید بالایی دارد. این محصول از پردازشگر قدرتمند نسل هفتمی با نام Intel Core i7-7700HQ بهره می برد. Nvidia GeForce GTX 1050 نیز کارت گرافیک این لپ تاپ است که دارای 2 گیگابایت حافظه اختصاصی است. همچنین یک نمایشگر 15.6 اینچی با دقت FHD و 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 نیز برای آن در نظر گرفته شده است. برای ذخیره سازی اطلاعات، یک هارد دیسک 1 ترابایتی با دور موتور 7200 دور در دقیقه نیز برای آن فراهم گشته و می تواند بازی ها را با دقت معقول اجرا نماید. لپ تاپ HP Omen 15t با قیمتی در حدودی 900 دلار عرضه می گردد.

Alienware 13

شرکت Alienware این امکان را به کاربران خود می دهد که پیکربندی سخت افزارهای لپ تاپ خود را به صورت دستی ست نمایند؛ با این وجود مدل های آماده آن نیز قابل تهیه است. از جمله مدل های 13 اینچی این شرکت که با قیمت مناسبی عرضه می گردد، دارای یک پردازنده Intel Core i5-7300HQ است. همانند دیگر لپ تاپ های ارزان قیمت و جدید، کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1050 نیز در کنار آن است. نمایشگر 13 اینچی آن از رزولوشن 1366×768 بهره می برد و 8 گیگابایت حافظه رم نیز در کنار آن است. Alienware از یک ماژول SSD M.2 در ظرفیت 180 گیگابایت برای آن استفاده کرده است. این لپ تاپ دارای برخی محدودیت های سخت افزاری است؛ با این وجود برچسب قیمت 999 دلاری آن در کنار ظاهر زیبا و لوکس، ارزش خرید آن را بالا می برد.

Lenovo Y700

و در نهایت به برند لنوو خواهیم رسید؛ این شرکت در برخی موارد قادر به رقابت با برندهای تولید کننده لپ تاپ های گیمینگ نبوده و کمبودهایی احساس می شود که لنوو موظف به رفع آنها است. با این وجود اگر به دنبال یک لپ تاپ مخصوص میان قیمت هستید، سبد کالای آن پر و پیمان است. Y700 ها دارای پیکربندی های متفاوتی هستند که تعداد زیادی از آنها نیز در بازار ایران موجود است. اما این مدل دارای یک نمایشگر 15.6 اینچی FHD است و پردازنده نسل ششمی اینتل با نام Intel Core i7-6700 HQ نیز در کنار آن است. Nvidia GeForce GTX 960M به عنوان پردازشگر گرافیکی آن به شمار می رود و 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 در کنار یک هارد دیسک با ظرفیت 1 ترابایت از جمله دیگر امکانات این محصول هستند. لنوو این پیکربندی میان رده را با قیمت 699 دلار عرضه می کند.

 



منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار