کد خبر: ۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 09
با توجه به نزديک بودن به تاريخ رونمايي از پرچمداران تازه سامسونگ، تقريباً روزي نيست که خبر يا تصويري از اين موبايل هاي مورد انتظار در فضاي مجازي منتشر نشود. در تازه ترين اين موارد شاهد انتشار تصويري هستيم که دو نسخه معمولي و پلاس گلکسي اس 8 را در کنار موبايل از رده خارج شده نوت 7 شرکت کره اي نشان مي دهد.
به گزارش آی تابناک : در زمان عرضه گلکسي نوت 7 بسياري اين موبايل را يکي از زيباترين اسمارت فون هاي معرفي شده به بازار مي دانستند، اما اين موبايل در کنار پرچمداران جديد سامسونگ تا حدود زيادي از مد افتاده و قديمي به نظر مي آيد.

از تصوير فوق اين طور برمي آيد که ابعاد صفحه نمايش در گلکسي اس 8 و نوت 7 کاملاً يکسان (۵.۷ اينچ) باشد، اما حاشيه هاي بسيار کمتر و نبود دکمه فيزيکي هوم در پرچمدار جديد غول کره اي ابعاد نهايي دستگاه را ارگونوميک تر ساخته است.

از آن سو اما سامسونگ در گلکسي اس 8 پلاس توانسته يک نمايشگر ۶.۲ اينچي را در ابعاد بدنه اي برابر با فبلت انفجاري سال قبل خود جاي دهد.

تفاوت ها در زير بدنه اين موبايل ها بيشتر هم مي شوند. در شرايطي که نوت 7 نيروي پردازشي خود را از چيپ مجتمع اسنپدراگون ۸۲۰ و اگزينوس ۸۸۹۰ مي گرفت، پرچمداران جديد شاهد حضور چيپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ و اگزينوس ۸۸۹۵ در درون خود خواهند بود. هردوي اين چيپ ها نسبت به نسل قبل خود پيشرفت نسبتاً قابل توجهي را در توان پردازشي و بهينه سازي مصرف انرژي داشته اند.

گفته شده هر دو پرچمدار جديد سامسونگ از ۴ گيگابايت رم و ۶۴ گيگابايت حافظه داخلي و همچنين نمايشگري از نوع AMOLED با کيفيت QHD بهره مند خواهند بود. روز ۲۹ مارس (۹ فروردين) به عنوان تاريخ رونمايي از کهکشاني هاي جديد شرکت کره اي اعلام شده است.


منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار