کد خبر: ۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 09
شرکت MSI دو نسخه از کارت گرافیک‌های RX 460 خود را در قالب Radeon RX 460 4GT LP با 4 گیگابایت و Radeon RX 460 2GT LP با 2 گیگابایت حافظه رونمایی کرد.

به گزارش آی تابناک : هر دوی این کارت گرافیک‌ها بر اساس پردازنده گرافیکی Olaris 11 Baffin شرکت ای‌ام دی بوده و مجهز به یک 75 W TDP هستند، بنابراین نیازی به رابط‌های برقی کمکی PCIe ندارند.
اتصال‌های موجود در این کارت گرافیک شامل یک DL-DVI-D و همچنین یک HDMI 2.0 با پشتیبانی HDCP 2.2 است. در حال حاضر هیچ گزارشی درباره قیمت و توزیع این کار گرافیک‌ها منتشر نشده است. سایت Tech Power Upp در گزارشی درباره طراحی دو Radeon RX 4600 و قیمت احتمالی آن‌ها توضیحاتی ارائه کرده و گفته است: «این کارت گرافیک مجهز به یک سیستم خنک کننده دو پروانه‌ای است و از قطعات دارای مجوز MIL-STD-810GG استفاده می‌کند. شرکت MSI درباره طول عمر این باطری هیچ نگرانی ندارد. شرکت MSII در حال حاضر قیمت این کارت گرافیک‌ها را اعلام نکرده اما با توجه به قطعاتی که مانند قطعات پازل به خوبی در کنار هم قرار گرفته‌اند، می‌توان با اطمینان گفت قیمت این کارت گرافیک‌ها هم تفاوت چندانی با کارت گرافیک‌های AMD نخواهد داشت. نسخه 2 گیگابایتی با قیمت 109 دلار و نسخه 4 گیگابایتی با 139 دلار عرضه می‌شود.

منبع : گیکی گجت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار