کد خبر: ۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 07
آپلود عکس از طریق کامپیوتر و لپ‌تاپ با سیستم عامل مک شاید برای برخی مشکل به نظر برسد. در ادامه راهکاری برای آن پیشنهاد خواهیم داد.

به گزارش آی تابناک : شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام، علاوه بر اینکه به نوعی سرگرمی تبدیل شده است، می‌تواند راهی برای معرفی کار یا فروش اجناس به‌صورت آنلاین باشد؛ چنانکه این روزها بسیاری از افراد از این طریق به کسب درآمد می‌پردازند.

اما اگر بخواهید عکسی که در اکانت اینستاگرام خود بارگذاری می‌کنید، ابتدا روی آن ویرایش انجام دهید؛ شاید کمی وقت‌گیر و سخت باشد که بعد از ویرایش عکس در لپ‌تاپ دوباره آن را به گوشی یا تبلت خود انتقال دهید و سپس آپلود کنید. با زومیت همراه شوید تا روش آپلود مستقیم عکس از مک‌بوک به اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

اپلود عکس اینستاگرام

برنامه uploader for instagram را از اپل استور دانلود و روی مک‌بوک خود نصب کنید.

سپس برنامه را باز کنید و نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود را وارد کنید تا صفحه هوم اینستاگرام خود را ببینید، در اینجا می‌توانید پست‌های سایر کاربرانی را که فالو کرده‌اید؛ ‌ببینید، لایک کنید و کامنت بگذارید.

 در زیر آیکون هوم که به شکل خانه است، در سمت چپ صفحه، گزینه‌ای شبیه بدن انسان می‌بینید. روی آن کلیک کنید تا وارد صفحه پروفایل خود ‌شوید، ضمن اینکه در زیر این آیکون، گزینه‌ای شبیه فلش رو به بالا می‌بینید که با کلیک روی آن می‌توانید پست مورد نظر را آپلود کنید. بدین صورت که پنجره دیگری باز می‌شود و در آنجا می‌توانید عکس یا ویدیوی خود را در قسمت بالای پنجره در بخش choose photos/video ضمیمه کنید، شرحی را که می‌خواهید در مستطیلی خالی بنویسید و در آخر در سمت راست، آیکونی شبیه موشک کاغذی می‌بینید، روی آن کلیک کنید تا پست اینستاگرام شما مستقیما از مک‌بوک بارگذاری شود.


منبع : زومیت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار