کد خبر: ۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 07
سومین قسمت برنامه تلویزیونی سه ستاره میزبان تهیه کننده های برنامه تخصصی از جمله تهیه کننده برنامه «ثریا» و تهیه کننده برنامه «سمت خدا» شد.

به گزارش آی تابناک : بخش ابتدایی این برنامه را آرش ظلی پور اجرا کرد و قرار  بود نتایجی که در فاصله زمانی شب گذشته تا امشب درباره تیتراژ های تلویزیونی به دست آمده را به مخاطبان اعلام کند اما به دلیل کمبود وقت این اتفاق نیفتاد.

در این برنامه تیزر برنامه های تخصصی شبکه های مختلف سیما پخش شد.

بر این اساس برنامه پایش، برنامه پرسمان، برنامه ثریا، برنامه جیوگی ، برنامه چشم شب روشن، برنامه ساعت 25، برنامه سمت خدا، برنامه فوتبال 120 و برنامه هفت در زمره برنامه نامزد شده در این بخش قرار گرفته اند.

در بخش دیگری از این برنامه از کیا داوود اسفندیاری مجری برنامه پایش برای حضور مقابل دوربین دعوت شد.

اسفندیاری با حضور در برنامه سه ستاره گفت: لطف خدا و توجه مردم مورد توجه این برنامه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برنامه پایش یک گروه بسیار فعال داشت که در این راستا تلاش کردیم صحبت کردن ما با مردم هماهنگ باشد ضمن اینکه در هر لحظه که مردم به برنامه پیامک می دادند، این پیامک ها خوانده می شد.

این مجری تلویزیون تصریح کرد: ما تلاش کردیم در برنامه پایش ، تعامل را به حداکثر برسانیم و ماجرای کار را مورد توجه قرار بدهیم تا از تولید، شفافیت و رقابت حمایت کنیم.

وی یادآور شد: ما تصور می کنیم حق تمامی افراد است که این اطلاعات را داشته باشند به ویژه اینکه در بخش دیگری از برنامه به وعده های مسئولان رسیدگی می کنیم.

اسفندیاری تصریح کرد: در برنامه پایش افرادی بسیار تاثیر گذار وجود دارند و با توجه به اینکه این برنامه بعد چالشی دارد تولید آن بسیار سخت است.

محسن مقصودی تهیه کننده برنامه ثریا نیز در بخش دیگری از سه ستاره اظهار کرد: برنامه ثریا یک مسئله را از زیر و بم مورد تحقیق قرار می دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه گاهی این برنامه موجب دلخوری می شد، ثریا مقداری تعدیل شد و امسال یک سوم سال گذشته روی آنتن بودیم.

وی همچنین تصریح کرد: از دولت های دیگری که می آیند تقاضا دارم نقد پذیر باشند.

این تهیه کننده تلویزیون یاداور شد: امیدوارم محدودیت ها برداشته شود تا ثریا بتواند علاوه بر موضوعات علمی به سایر موضوعات نیز بپردازد.

رکنی تهیه کننده برنامه سمت خدا با حضور در برنامه سه ستاره گفت: قسمتی از این از خداجویی جدا نیست.

وی ادامه داد: پدر من همیشه اینگونه می گوید که برای فوتبال یک و ساعت و نیم زمان گذاشته می شود اما وقتی یک پزشک می خواهد صحبت کند می گویند وقت زیادی وجود ندارد.

این تهیه کننده تلویزیون تصریح کرد: نجم الدین شریعتی به عنوان مجری سمت خدا یک نوع تقوا در اجرا دارد و مردم هم او را می پسندند.

وی خاطرنشان کرد: سمت خدا زلال دین را میهمان مردم می کند و ما معتقدیم آدم غیر دین دار در کشور ما نیست و همه تلاش  برنامه ما هم در این مسیر است.

در ادامه برنامه تلویزیونی سه ستاره آرای مردمی برای تیتراژهای تلویزیونی خوانده شد که به ترتیب محمد علیزاده، احسان خواجه امیری، امید نعمتی، بهنام صفوی، رضا یزدانی، حجت اشرف زاده، امیر تاجیک و سینا حجازی بیشترین آرا را از میان مجموع 585 هزار رای کسب کردند.

در ادامه این برنامه محمود محمودی تهیه کننده برنامه ساعت 25 جلوی دوربین آماده شد و گفت: ما 25 اسفند سال 1390 برنامه ساعت 25 را روی آنتن بردیم.

وی ادامه داد: ما از ابتدا تصمیم داشتیم که متفاوت باشیم که به همین دلیل یکسری اتفاق ها برای نخستین مرتبه در برنامه ما رخ داد.

در ادامه این برنامه احسان علیخانی توضیحاتی در مورد حواشی های به وجود آمده درباره صحبت های صورت گرفته در برنامه دیشب گفت: محال است اگر من به کسی اعتقاد نداشته باشم، تیتراژ برنامه ام را به او بدهم تا بخواند.

در ادامه این برنامه محمد حسین میثاقی مجری برنامه فوتبال 120 جلوی دوربین سه ستاره آمد و تصریح کرد: ما در برنامه فوتبال 120 به طور کاملا تخصصی بحث فوتبال را دنبال می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حدود 4 سال است که این برنامه را روی آنتن داریم و تاکنون حدود 127 برنامه ضبط کرده ایم و روند خوبی را نیز در این مدت به دست آورده ایم.

منبع:میزان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار