کد خبر: ۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 07
بازی Sniper: Ghost Warrior 3 یک بازی اول شخص است که مهارت تیراندازی شما را در قالب یک “تک‌تیرانداز” به چالش می‌کشد. ناشر و توسعه دهنده‌ی این بازی شرکت سی آی گیمز (CI Games) است. حال دوباره خبر از تاخیر در انتشار این بازی منتشر شده است، در ادامه با تکرا همراه باشید.

به گزارش آی تابناک : بازی Sniper: Ghost Warrior 3 بار دوم است که انتشارش به تعویق می‌افتد. شرکت سی آی گیمز که توسعه دهنده‌ی این بازی است، اعلام کرد که تاریخ انتشار این بازی در ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) خواهد بود. بازی Sniper: Ghost Warrior 3 بر روی کامپیوتر شخصی و کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

تاخیر سه هفته‌ای در انتشار بازی، به سی آی گیمز این فرصت را می‌دهد که با استفاده از بازخوردهایی که از سوی طرفداران، نسبت به نسخه‌ی بتای این بازی بدست‌شان می‌رسد، تغییراتی را در بازی ایجاد کنند.

آقای مرک تایمنسکی، مدیر اجرائی شرکت سی آی گیمز، افزود:

ما بی وقفه در تلاش برای خلق نسخه‌ی جدید بازی Sniper: Ghost Warrior هستیم تا بتوانیم با ایجاد سبکی open world در بازی، تجربه‌ جدیدی را برای طرفدارنش به ارمغان آوریم.

اگرچه تاخیر مجدد در انتشار این بازی تصمیم جالبی نبود؛ اما ما معتقدیم که در همین فرصت ایجاد شده‌ی ناشی از تاخیر، شرکت سی آی گیمز می‌تواند آخرین تغییرات خود را در بازی اعمال کند تا بازی Sniper: Ghost Warrior 3 یک تجربه‌ی ناب را به بازیکنان و طرفداران این بازی تقدیم کند.

انتشار بازی Sniper: Ghost Warrior 3 برای بار دوم به تاخیر افتاد
تصویری از گیم پلی بازی Sniper: Ghost Warrior 3

تغییر در سبک بازی Sniper: Ghost Warrior 3

بازی Sniper: Ghost Warrior 3 قرار بود که در ژانویه (دی ماه) منتشر شود که اولین تاخیر در انتشار صورت گرفت و تاریخ انتشار آن را به ۴ آوریل (۱۵ فروردین) منتقل کردند. طبق گفته‌ی توسعه دهنده‌ی این بازی، دلایل این تاخیرها، ایجاد یک سری بهینه سازی در جریان بازی بوده است.

با توجه به صحبت‌های سازندگان بازی، Sniper: Ghost Warrior 3 نسبت به نسخه‌های پیشین این بازی، دارای تغییرات بسیار خواهد بود و بازیکن قرار است که آزادی بیشتری را در حین بازی تجربه کند؛ در واقع سبک این بازی به open world تغییر پیداکرده است، سبکی که شما دارای آزادی عمل خواهید بود و تا حدودی می‌توانید خط داستانی بازی را، با اختیار خود انتخاب کنید. همچنین سازندگان اذعان کردند که در قسمت چندنفره (Multiplayer) این بازی نیز تغییراتی ایجاد شده است که توضیحات کامل‌تری از سوی آنان هنوز به گوش نرسیده است.

بازی Sniper: Ghost Warrior 3 برای اجرا به سیستمی با حداقل مشخصات زیر نیاز دارد:

  • پردازنده ۳۲۴۰ Core i3 شرکت اینتل با فرکانس ۳.۴ گیگاهرتز یا مدل FX-6350 شرکت AMD با فرکانس ۳.۹ گیگاهرتز
  • ۸ گیگابایت حافظه (RAM)
  • کارت گرافیک ۲ گیگابایت GTX660 یا HD7850
  • ۵۰ گیگابایت حافظه
  • سیستم عامل: نسخه ۶۴ بیتی ویندوزهای ۷ و ۸.۱ و ۱۰

منبع: GameSpot

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار