کد خبر: ۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 06
در روزهای گذشته یکی دیگر از مسابقات سخت افزارمگ که جوایز آن شامل چند عدد پاوربانک و همچنین رایانه های قابل حمل اینتل بودند به پایان رسید. پیش از هر چیز باید اعلام کنیم که برندگان این مسابقه که با قرعه کشی از بین همه کاربرانی که به سوالات پاسخ مثبت داده اند انتخاب خواهد شد، در روزهای باقی مانده تا پایان سال 95 مشخص شده و جوایز آنها از طریق شرکت ارسال خواهد شد. اما 15 روز به پایان سال مانده و قصد داریم در این روزهای پایانی که همیشه با هیجان و جنب و جوش خاصی همراه است مسابقات دیگری را نیز برگزار کنیم. به همین منظور تا پایان سال 2 مسابقه دیگر برگزار خواهد شد و یک مسابقه ویژه عید نوروز هم برای شما دوستان عزیز تدارک دیده ایم که جزئیات آن در روزهای آینده منتشر خواهد شد. اما امروز اولین مسابقه پیش از عید با همراهی کولرمستر ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : منبع تغذیه از مهم ترین قطعات کامپیوتر به شمار می رود چراکه عملکرد و سلامت قطعات به طور مستقیم به آن مرتبط است. کولرمستر با تولید دو مدل از منبع های تغذیه جدید خود با نام های MasterWatt Maker 1200 و MasterWatt Maker 1500، گامی بلند جهت تجهیز سیستم های حرفه ای و پرمصرف برداشته است.

پاور کولرمستر

این منابع تغذیه که دارای طراحی کاملا ماژولار هستند، گواهی 80+ Titanium را اخذ کرده اند و از پردازنده ARM بهره می برند. با نرم افزار اختصاصی کولر مستر به نام Cooler Master Connect می توانید بسیاری از ویژگی های این دو منبع تغذیه‌ی حرفه ای را کنترل کنید. هم اکنون به مناسبت عرضه‌ی MasterWatt Maker در دو نسخه‌ی 1200 و 1500 واتی، مسابقه ای عیدانه تدارک دیده ایم تا شما همراهان، شانس خود را بیازمایید. به پرسش های زیر پاسخ صحیح دهید تا در قرعه کشی دو عدد کمبوی MasterKeys Lite شرکت کنید!

برای شرکت در این مسابقه و داشتن شانس برنده شدن جوایز آن، تنها می بایست پس از وارد شدن به حساب کاربری خود در سایت، به 5 سوالی که در ادامه آمده پاسخ دهید و در پایان در بخش نظرات اصلی ترین دلیل خود برای انتخاب تجهیزات سخت افزاری برند کولرمستر را ذکر کنید. برندگان خوش شانس از بین همه افرادی که به هر 5 سوال پاسخ صحیح داده باشند به قید قرعه انتخاب خواهند شد. توجه داشته باشید که برای شرکت در این مسابقه تنها یک هفته فرصت دارید. پس شانس خود را برای بردن هدایای نوروزی کولرمستر از دست ندهید:

منبع تغذیه MasterWatt Maker 1500 چه نسخه ای از گواهی 80+ را اخذ کرده است؟

با نرم افزار Cooler Master Connect چه قابلیت هایی خواهید داشت؟

با نرم افزار Cooler Master Connect چه قابلیت هایی خواهید داشت؟

در استاندارد 80+ Titanium بهینگی به چه میزانی رسیده است؟



منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار