کد خبر: ۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 04
خرید تلویزیون یکی از موضوعاتی است که تمامی خانواده ها به دنبال آن هستند . تلویزیون یکی از ابزار های جداناپذیر از زندگی بشر امروزی می باشد . خرید تلویزیون از دغدغه هایی است که خانواده های جوان و قدیمی حتما با آن روبرو شده اند . در این مقاله در مورد خرید تلویزیون های دست دوم صحبت خواهیم کرد !

به گزارش آی تابناک : برای خرید تلویزیون های دست دوم باید به چه نکاتی توجه ویژه ای داشت ؟ قبل از خرید تلویزیون دست دوم باید چه مواردی را در نظر داشته باشیم ؟

خرید تلویزیون

خرید تلویزیون مثل خرید تبلت و موبایل نیست که بیشتر افراد جامعه درباره آن اطلاعات داشته باشند و برای خرید یک دستگاه مناسب دست دوم حتما با ما همراه باشید. خیلی ها معتقد هستند که خرید لوازم الکترونیکی دست دوم، ریسک زیادی دارد و ممکن است پس از خرید آن مشکلاتی برای خریدار پیش بیاید، اما این موضوع فقط درباره کالاهای دست دوم نیست بلکه اگر بدون داشتن آگاهی کافی برای خرید هر نوع کالایی اقدام کنید ممکن است در آخر ضرر کنید و از خریدتان راضی نباشید. کالاهای دست دوم هم همانند دیگر تکنولوژی های جدید همین وضعیت را دارند، بدین معنی که اگر با آگاهی کافی اقدام به خرید یک کالای دست دوم حتی از نوع الکترونیکی آن اقدام کنید مطمئن باشید هرگز متضرر نخواهید شد.

خرید تلویزیون دست دوم

اما برای خرید تلویزیون دست دوم چه نکاتی را باید مد نظر داشت؟

اول از همه اینکه فروشنده کالا را بشناسید، اگر تلویزیون را از مصرف کننده بخرید بهتر است. چون مصرف کننده ها میزان ریسک خرید را پایین می آورند. به این معنی که مصرف کننده اولی و اصلی درباره استفاده از تلویزیون به اندازه کافی اطلاع دارد که به شما منتقل کند و خودش اولین مصرف کننده بوده است بنابراین تلویزیون اصطلاحا چندین دست نگشته است. علاوه بر این شما می توانید از مصرف کننده اصلی، جعبه تلویزیون، دفترچه راهنما و حتی ضمانت نامه آن را هم دریافت کنید.

خرید تلویزیون دست دوم

حتما تلویزیون را روشن کنید و با آن کار کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید. هنگام خرید تلویزیون دست دوم توجه داشته باشید که همه جای آن را خوب بررسی کنید تا شکستگی، ترک خوردگی و … نداشته باشد. صفحه آن را در دو حالت خاموش و روشن به دقت ببینید تا در پیکسل های آن پیکسل سوخته وجود نداشته باشد. همانطور که اشاره کردیم خرید تلویزیون دست دوم به راحتی خرید موبایل نیست؛ پس همواره دقت داشته باشید که چه تلویزیونی خریداری می کنید.

خرید تلویزیون دست دوم

اگر تلویزیون مورد نظر لامپی است، بدنه آن را به دقت بررسی کنید و روی آن دست بکشید تا از نبود برآمدگی حاصل از خیس شدن تلویزیون مطمئن شوید. در صورت نیاز همراه فروشنده و تلویزیون به یک کارشناس خبره مراجعه کنید تا او سلامت و قیمت تلویزیون را تایید کند. از فروشنده بخواهید تا نحوه کار کردن با آن را برای تان توضیح دهد و در آخر نشانی و شماره تماس فروشنده را ذخیره کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید با او تماس بگیرید. در پایان باید دوباره تاکید کنیم که هرگز بدون دانستن این نکته ها تلویزیون دست دوم نخرید!

منبع: astpi

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار