کد خبر: ۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 02
يکي از توزيع کننده هاي اصلي محصولات کمپاني فيليپس خبر داده که اين شرکت به زودي نمايشگري جديدي را با پنل خميده، عمق رنگ بالا و پشتيباني از تکنولوژي فري سينک شرکت اي ام دي روانه بازار خواهد کرد.
به گزارش آی تابناک : اين نمايشگر ۲۷ اينچي با شماره مدل «278E8QJAB» در ماه جاري ميلادي و با قيمت ۳۰۰ دلاري در دسترس خريداران قرار مي گيرد. طبق اعلام سازنده، شعاع قوس پنل اين نمايشگر برابر با ۱۸۰۰ ميلي متر خواهد بود. لازم به ذکر است که هرقدر عدد شعاع قوس کمتر باشد، نمايشگر از خميدگي بيشتري برخوردار خواهد بود.

خميدگي پنل نمايشگر باعث مي شود ديدن تصاوير براي چشم انسان ساده تر شده و عمق تصوير بيشتري را ايجاد نمايد. ضمن اين که فناوري «Flicker-Free» اختصاصي فيليپس باعث مي شود تا در هنگام بازسازي تصوير هيچ گونه پرشي در آن ايجاد نشود. اين امر کمک زيادي در جلوگيري از خستگي چشم کاربر مي کند.

علاوه بر اين، تکنولوژي بازسازي عمودي «Vertical Alignment» در اين محصول نيز سبب مي شود که نمايشگر جديد زاويه ديد وسيع تري نسبت به رقباي خود داشته باشد.

همان طور که در جدول بالا مشاهده مي شود، محصول جديد فيليپس هر دو استاندارد sRGB و NTSC در زمينه توليد رنگ را به طور کامل پوشش مي دهد. بهره مندي پنل نمايشگر اين مانيتور از تکنولوژي IPS نيز به توليد طبيعي تر رنگ ها کمک شاياني مي کند.

از ديگر ويژگي هاي بارز 278E8QJAB مي توان به فناوري «SmartContrast» اشاره کرد که به واسطه آن در کسري از ثانيه ميزان کنتراست و نور پس زمينه، متناسب با محتواي به نمايش درآمده تنظيم مي شود.

آخرين قابليت برجسته مانيتور مورد بحث پشتيباني از تکنولوژي فري سينک شرکت اي ام دي است که آن را به گزينه اي ايدآل براي پي سي گيمرها بدل مي سازد. به خصوص آن دسته از افرادي که درون کيس رايانه خود از کارت هاي گرافيکي سري رادئون اين شرکت بهره مي برند.


منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار