کد خبر: ۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 02
این بار نوبت شیائومی است که با انتشار ویدئوی تبلیغاتی خود در صدر اخبار قرار بگیرد. گفته شده است که تبلت شیائومی می پد ۳ (Mi Pad 3) با ارائه قابلیت های به نسبت خوبی در چند هفته اخیر به نمایش عموم درخواهد آمد. در ادامه با تکرا همراه باشید

به گزارش آی تابناک : بیشتر از یکسال از انتشار تبلت می پد ۲ توسط شرکت شیائومی می‌گذرد و طرفداران این شرکت مشتاقانه منتظر دیدن نسخه بعدی این تبلت و ورود آن به بازار هستند، و همانطور که به نظر‌ می‌رسد، دیگر نیازی نیست تا این افراد زیاد منتظر بمانند، چرا که قرار است از تبلت شیائومی می پد ۳ در چند هفته‌ آتی رونمایی خواهد شد.

جدا از قضیه رونمایی اولین چیپست ساخت داخل این شرکت، سرج اس۱(Surge S1)، و همچنین تلفن‌های هوشمند ردمی ۴ ایکس (Redmi 4X) و می ۵سی (Mi 5C)نیز قرار است به زودی عرضه شوند. جدیدا این شرکت در صفحه رسمی خود در تائوبائو (Taobao)، از به‌روی‌ کار‌ آمدن تبلت جدیدی با عنوانمی پد ۳ و انتشار آن خبر داده‌است.

با اینکه این شرکت در تیزر ‌تبلیغاتی خود به هیچ جزئیاتی از می پد ۳ اشاره نکرده‌است، اما همین موضوع که این شرکت تیزری از این تلفن همراه پخش‌کرده‌است، مهر تاییدی است بر وجود این تبلت‌ جدید و البته برنامه بعدی که این شرکت در‌دست‌ اقدام قرار ‌دارد. گفته شده است که تاریخ انتشار این دستگاه در سال‌میلادی جاری است.

برخی از مشخصات این دستگاه توسط رسانه‌ها فاش شده که بدین شرح است:  تبلت شیائومی می پد ۳ دارای نمایشگری با بزرگی ۹.۷ اینچ، دارای رزولوشن تصویر ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل، بدنه نازک ۶.۰۸میلی‌متری، پردازشگر اینتل کور ام۳-۷وای۹۰ (Intel Core M3-7Y90)، ۸ گیگابایت رم و حافظه‌داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت بنا به خواست خریدار است.

همچنین مشخص‌شده‌است که می پد ۳ دارای باتری بزرگ ۸۲۹۰ میلی‌آمپر‌ساعتی، پورت یو‌ اس‌ بی۳.۱ نوع سی که از سیستم شارژ سریع نسخه ۳.۰ پشتیبانی می‌کند، دوربین‌پشتی ۱۶مگاپیکسلی و دوربین‌جلویی ۸ مگاپیکسلی خواهد‌بود.

این مشخصات نشانگر طراحی گوشی به نسبت قدرتمندی از شرکت چینی شیائومی است. به نظر می‌رسد که این کمپانی تلاش کرده است تا از قابلیت هایی که امروزه مورد پسند عموم کاربران است مانند دوربین‌های قدرتمند و یا حافظه داخلی بالا استفاده کند.

شرکت شیائومی هر چند که از بسیاری از برندهای تولیدکننده تازه کارتر است اما توانسته با انتخاب‌های مناسب و به جا ، جایگاه مناسبی را برای خود در میدان رقابت تولیدکنندگان محصولات هوشمند دست و پا کند.

ما در حال حاضر باید منتظر بشینیم و ببینیم این شرکت چه چیزی برای ما در راه دارد و آیا در هفته‌های آتی پرده از روی می پد ۳ به کنار خواهد رفت و روانه‌ بازار خواهد‌ شد و یا خیر؟

.

منبع:gizmochina

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار