کد خبر: ۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 01
اپل ساعاتي پيش در مقر اصلي خود در کوپرتينو جلسه پرسش و پاسخي با سهام دارانش برگزار کرد و مدير عامل اپل، تيم کوک نيز به سوالات سهام داران بزرگ اپل پاسخ داد.
به گزارش آی تابناک : تيم کوک در اين جلسه خبر داد که اپل همچنان تمرکزي ويژه بر نيازهاي کاربران حرفه اي دارد و در آينده اقدامات بيشتري در اين رابطه خواهد داشت: «خواهيد ديد که در اين حوزه کاربري، اقدامات بيشتري خواهيم داشت. کاربران حرفه اي مشخصاً براي ما بسيار مهم هستند.»

اين جملات کوک مربوط به مک، اپل واچ، آيپد و سرويس ها مي شد. البته حدود ۳ سال است که حرفه اي ترين محصول اپل، کامپيوتر Mac Pro به روز رساني نشده و همين مسئله موجب گشته تا چنين تصوري در خصوص روندي که اپل در پيش گرفته، وجود داشته باشد.

ساير کامپيوترهاي روميزي اپل هم بيش از يک سال است که رنگ آپديت را نديده اند. آخرين به روز رساني iMac به زمستان ۲۰۱۵ بر مي گردد در حالي که مک ميني در پايان سال ۲۰۱۴ به روز رساني شده است. تيم کوک در همين رابطه به سهام داران اپل گفت: «تصور نکنيد که اولويت هاي ما اکنون چيزهاي ديگري است. اپل در حال انجام اقداماتي است که نتايج آن هنوز قابل مشاهده نيستند.»

هيچ نشانه اي از آپديت مک پرو و مک ميني وجود ندارد اما گفته مي شود که اين شرکت در سال جاري ميلادي مي خواهد آي مک هايش را به روز رساني کند. اين به روز رساني احتمالاً دربرگيرنده درگاه هاي USB-C و کارت گرافيک AMD است.

در اين جلسه همچنين در مورد تلفيق آيپد و مک از تيم کوک سوال شد، که آيا در نهايت شاهد مک با نمايشگر لمسي خواهيم بود يا خير. مدير عامل اپل ابتدا ذکر کرد که در خصوص برنامه هاي آتي اپل سخني به ميان نمي آورد اما در ادامه صحبت هايش، گفت که مک و آيپد را به عنوان دو دستگاه و دو دسته بندي کاملاً جدا مي بيند که اهداف متفاوتي را دنبال مي کنند:

انتظار داشته باشيد که کارهاي بيشتر و بيشتري انجام دهيم تا در نهايت مردم آيپد را به عنوان جايگزيني براي لپ تاپ بشناسند، نه جايگزيني براي مک. اين ويژگي در مک وجود دارد که کارهاي بسيار بزرگي انجام دهد. اگر اين دو را با هم ترکيب کنيم، سادگي يکي و قدرت ديگري از بين مي رود.

در نتيجه اين نظر تيم کوک، بايد دست کم براي چندين سال ديگر قيد يک مک با نمايشگري لمسي را زد.


منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار